Garantujeme
Vážený zákazníku, máte náročný provoz ve vaší firmě a chcete zajistit chod bez přerušení? Stále dokola vám komplikují práci nespolehliví dodavatelé a partneři?
Určitě znáte tu situaci, kdy si vše pečlivě naplánujete, ale na poslední chvíli vás technika zradí. Nezbývá, než ji reklamovat a ptát se: „Kdy zboží dostanu?“, „Kdy mi to opravíte?“ nebo „Kdy dostanu odpověď na můj dotaz?“ Díky nespolehlivým dodavatelům nebo partnerům se asi dostáváte do svízelných situací, které často způsobují nemalé problémy.
Známe to i my a právě z těchto důvodů si vybíráme dodavatele s dražšími, ale kvalitnějšími službami. Zamysleli jsme se nad sebou a přijali několik opatření, která by vám měla dodat řadu jistot v naší spolupráci. Začínáme sadou garancí, které již nyní máme implementovány, a jsou pro nás závazné.
Zboží druhý den u vás!
Jak jsme již informovali dříve, na objednávky přes e-shop, odeslané v pracovní dny do 15:00, garantujeme doručení následující pracovní den. Podmínkou je však zvolení přepravy společností GLS, ostatní přepravci u nás totiž vyzvedávají zásilky dříve. Pokud objednáte po 15:00, zboží dodáme za dva pracovní dny. Vy i vaši kolegové máte tedy naprostou jistotu, kdy zboží dostanete. Už žádné fráze typu „Zboží odesíláme co nejdříve“ nebo „Většinu objednávek vyřídíme týž den“.
Na nás je prostě spolehnutí.
Pro přehlednost je u každého produktu online aktualizován termín dodání k vám a na osobní vyzvednutí u nás.
Reklamace do druhého dne!
Standardní zákonná lhůta na vyřízení reklamace je, jak jistě víte, 30 dní. Spousta dodavatelů slibuje rychlé vyřízení reklamace. Ano, ale co to vlastně znamená? Může to být jeden týden, dva, tři… Sliby jsou jedna věc, ale pokud zboží potřebujete co nejdříve, ptáte se správně „Kdy přesně?“. My jsme si řekli, že vám budeme od teď garantovat vyřízení vaší reklamace do druhého dne. Následující pracovní den od přijetí vaší reklamace je doba, za kterou bude reklamace zcela vyřízena, tedy uzavřena a odeslána zpět k vám. Nejedná se pouze o termín, do kterého se reklamací začneme zabývat, jak jej uvádějí někteří jiní obchodníci. Více informací o vyřizování reklamací a objasnění grafu najdete v samostatném článku.
Vývoj průměrného trvání vyřízení reklamace.
Informace hned!
Komunikace je základ kvalitní spolupráce, na tom se jistě shodneme. Proto jsme si stanovili závazek, že na vaše emaily odpovíme během pracovní doby nejpozději do 2 hodin od obdržení. Můžete si být tedy jisti, že email nezapadne, nebo že nezůstane delší dobu bez odezvy. Pokud na odpověď spěcháte, můžete použít naši infolinku 777 452 452 nebo chat na webu, a to v pracovní dny mezi 8:00 a 16:30.
Co se týče naší telefonické infolinky, garantujeme vám její 100% dostupnost během celé pracovní doby. Pokud budeme mít obsazeno (bude probíhat hovor s jiným naším zákazníkem) zavazujeme se, že vám po jeho dokončení sami zavoláme zpět (neplatí pro příchozí hovory ze skrytého čísla). Pokud nás budete na infolince kontaktovat právě v okamžiku, kdy budeme obsluhovat zákazníka na prodejně, hovor sice nepřijmeme, ale přijde vám okamžitě informační SMS. Po obsloužení zákazníka na prodejně vás budeme ihned na vašem čísle kontaktovat. Garance dostupnosti informací na naší telefonické infolince je tedy zaručena. Můžete se spolehnout, že žádný váš email ani telefonický hovor nezůstane bez odezvy.
Během uvedené pracovní doby jsme vám na 100 % k dispozici.
Garance okamžité výměny poškozené zásilky!
I když se snažíme zásilky balit opravdu pečlivě, jak s oblibou říkají naši zákazníci – neprůstřelně, čas od času se stane, že přijde zboží mechanicky poškozené v důsledku přepravy. Pro vás, jako zákazníka, to obvykle znamená komplikace. Nejprve zásilku v přítomnosti přepravce otevřít a zkontrolovat, sepsat škodní protokol, kontaktovat dodavatele a celou věc řešit a někdy i urgovat. Přepravce má obvykle snahu reklamaci neuznávat a může docházet k velmi nepříjemným situacím, kdy žádná ze stran nechce přiznat chybu. Co je ale největším problémem? Objednali jste si stroj konkrétních parametrů s tím, že konkrétní den vám bude k dispozici. Poškozením zásilky nemáte požadovaný stroj ve funkčním stavu a nemáte zpět ani vynaložené náklady. Obchodně je to pro vaši firmu zcela špatně.
Řekli jsme si, že chceme být na vaší straně, a proto se zavazujeme k následujícímu. Budete-li nás kontaktovat, že jste od nás obdrželi poškozenou zásilku, pošleme vám ihned na naše náklady náhradní stroj, který vám bude k dispozici následující pracovní den. Poškozenou zásilku s vadným HW na naše náklady necháme odvést.
Co pro vás tato garance okamžité výměny znamená? Jediné – nemusíte se obávat poškození ze strany přepravce. Nebude vás to stát žádné náklady, nebudete ztrácet čas reklamacemi a další administrativou. Požadovaný kus v dobré kondici obdržíte pouze o den později. Pro odeslání náhradního stroje týž den je nutné nás kontaktovat do 13:00, viz naše garance dodání následující den.
Rychlé zaslání zálohové faktury!
Stalo se vám někdy, že jste si objednali zboží, ale jeho doručení se zpozdilo kvůli tomu, že dodavatel nebyl schopen ještě týž den vystavit zálohovou fakturu? To se vám u nás nestane. Garantujeme, že při zaslání objednávky až do 16:00 vám ještě týž pracovní den vystavíme zálohovou fakturu. Pokud provedete platbu, a ta bude na náš účet připsána do 12:00, ještě týž den zboží vyexpedujeme. Platba zálohovou fakturou tak u nás nepředstavuje zbytečné několikadenní zdržení, jak jste možná zvyklí z jiných eshopů.
Kontaktovat firemního ombudsmana |