Uživatel: Nepřihlášený
Blog / Novinky v Technimaxu / Ceník servisních prací

Ceník servisních prací

Novinky v Technimaxu | 27.9.2016 | Ondřej Nawrat

Mnoho zákazníků se nás dotazovalo na ceny servisních prací po vypršení záruky. Rozhodli jsme se proto vnést do této oblasti světlo a uvést na pravou míru, jak se věci mají.

Služby zdarma

Před časem se nám ozval jeden ze zákazníků s dotazem na ceny pozáručních oprav. Ptal se, kolik stojí výměna základní desky a podobné věci. Co nás překvapilo později, byly stále stejné dotazy našich zákazníků na tu stejnou věc. Nedalo nám to a ptali jsme se, co tak najednou. Důvod byl prostý. Všem se dostal do ruky ceník jiného dodavatele a oni se jen snažili porovnat ceny. Opakovaně jsme odpovídali, že žádný ceník na tyto práce nemáme, protože je prostě zákazníkům neúčtujeme a tyto služby jsou zdarma. Platíte pouze zvýhodněnou cenu náhradního dílu.

Další služby v ceně

Doufáme, že je tato informaci srozumitelná. Pokud u nás objednáváte nějakou techniku, je v ceně samozřejmě záruční servis až po dobu 37 měsíců (viz faktura), uvedený pozáruční servis (práce), technická i obchodní podpora, ale i další služby jako je možnost vrácení do 14/30 dnů, apod.

V souvislosti s výše uvedeným jistě chápete, že neposkytujeme žádný servis ani podporu na zboží, které nebylo zakoupeno u nás (nikdy a za žádných okolností).

Co je potřeba

Pokud budete mít požadavek na pozáruční servis, neváhejte se na nás obrátit. Připravte si prosím výrobní číslo nebo číslo faktury. Po dohledání stavu záruky vám navrhneme další postup.

Zjednodušení reklamací

Co se týče reklamačního procesu, vyslyšeli jsme vaše prosby a výrazně zjednodušili formulář pro uplatnění reklamace, ve kterém budete obvykle vyplňovat jen 4 pole. Nový zjednodušený formulář obdržíte ke každé faktuře v tištěné podobě a můžete si ho také stáhnout na našem webu.



Prohlédnout si zjednodušený reklamační protokol


Tento web používá soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.