Jsme tu stále pro vás
Online prodej beze změn
Jak jistě víte, všichni jsme byli nuceni přijmout řadu bezpečnostních opatření a provoz v celé zemi je značně omezen. My, jako firma, nyní fungujeme v režimu, který nám umožňuje zákon. Můžete si tedy stále objednávat a my vám techniku dodáme v rámci garance následující pracovní den. Chodí nám extrémně vysoké množství objednávek, a proto je možné, že může ve výjimečných případech dojit ke krátkému zdržení. Věřte, že pracujeme na maximum. V případě potíží jsme vám stále k dispozici na naší infolince.
Pokud dojde k plošné karanténě a uzavření firem, plánujeme stále provozovat alespoň infolinku a být vám i tak k dispozici pro vaše případné dotazy. Doufáme, že k tomuto samozřejmě nedojde. Přejeme hodně zdraví v tomto nelehkém období. Buďte na sebe opatrní a v případě potřeby se na nás neváhejte obrátit. Jsme tady stále pro vás.
Prodejna pozměněna na výdejní místo
Na základě nařízení vlády ze dne 15.3.2020 jsme byli nuceni naši prodejnu repasované výpočetní techniky pro veřejnost uzavřít. Jako firma fungujeme dále, ale naše prodejna bude fungovat pouze jako výdejní místo, tedy:
- Telefon 777 452 452, email info@technimax.cz a online chat na stránkách www.technimax.cz je vám stále k dispozici, a to v pracovní dny mezi 8:00 a 16:30 tak jak jste zvyklí.
- Odesíláme a přijímáme zásilky (objednávky i reklamace) bez omezení
- Nebudete vpuštěni do naší provozovny, předání zboží a případná platba proběhnou u vchodu
- Dočasné pozastavení komisního prodeje
- Dočasné snížení kreditu o 30 % u partnerů, kteří hradí zboží převodním příkazem
Jak objednat zboží?
Vyberte si v e-shopu www.technimax.cz, kde je stále aktuální nabídka zboží skladem, zaplaťte kartou, nebo zvolte možnost platby zálohou. Zboží si můžete nechat zaslat přepravní službou nebo můžete zvolit vyzvednutí na výdejním místě. Pokud si nejste jisti, zavolejte nám, nebo napište email. Objednávku můžeme společně sestavit i po telefonu.
Jak zboží reklamovat?
Pošlete reklamované zboží k nám na provozovnu, jak jste zvyklí nebo ho přineste sem na výdejní místo. Zboží převezmeme a nejpozději následující pracovní den ho buď opravíme nebo vyměníme. Nejlépe uděláte, když nám předem zavoláte na naši infolinku a domluvíme se na přesném postupu.