Co se chystá v zákulisí?
Určitě jste již zaregistrovali výjimečnou službu značky Dell na nová zařízení s označením NBD (Next Business Day), která ve zkratce znamená, že servis stroje se závadou je proveden nejpozději následující pracovní den. Podle mnoha článků a zkušeností uživatelů snadno zjistíte, že „není zlato všechno co se třpytí“. Mnoho zákazníků si stěžuje na nedodržení lhůty jednoho dne, náhradu vadného nového monitoru za repasovaný, špatnou komunikaci na telefonické infolince, nebo i nemožnost se na zákaznickou linku vůbec dovolat. Na druhou stranu se dočtete o pozitivní zkušenosti mnoha zákazníků, kteří na tento typ servisu nedají dopustit.
Ano, služba funguje jako kterákoliv jiná. Má své zastánce i odpůrce. Pravidla služby uvádí několik „ale“. Pokud si podmínky přečtete pečlivě, zjistíte například, že NBD neplatí na výměnu dílů, které nejsou aktuálně dostupné v ČR.
Připravovaná náhrada
Přiznejme si narovinu, že udržet takto navrženou službu je nejen technický, ale i administrativní a logistický problém, a proto v dnešní době optimalizace nákladů nefunguje vše na 100 %. Možná i z tohoto důvodu pravděpodobně čeká zákazníky poptávající nové Delly změna. Podle zákulisních dohadů má být NBD záruka nahrazena „opravou do 5 pracovních dnů“ podobně, jako to mají jiní výrobci.
Co to může znamenat? Ano, na první pohled se tento krok může zdát jako krok zpět, ale je také pravděpodobné, že tím dojde ke zkvalitnění služby a jejímu plnění prakticky u ve všech schválených reklamací. Je to tedy skutečně krok zpět?
Jak to máme my
Otázku servisu jsme řešili nedávno a v podstatě jsme došli k podobné lhůtě. Garantujeme vám totiž vyřešení reklamace do 5 pracovních dnů u všech zařízení. Tuto lhůtu jsme stanovili záměrně a po dlouhém analyzovaní všech okolností, protože jsme pro vás a vaši firmu chtěli tu nejlepší službu, kterou ale dokážeme skutečně garantovat!
V této souvislosti jsme zavedli další garance, jako odeslání objednaného zboží týž den, garance dostupnosti infolinky nebo garance výměny poškozeného zboží. Zjednodušeně řečeno chceme, abyste měli jasno a mohli se na nás spolehnout.
Máte tip na další zlepšení, chcete si stěžovat nebo jen pochválit? Kontaktujte krátkým formulářem našeho ombudsmana. Vaší zpětné vazby si opravdu vážíme.
Kontaktujte našeho ombudsmana | Přehled služeb, které garantujeme |
Několik zajímavých zkušeností s NBD zárukou u nových strojů Dell najdete na těchto odkazech: 1 2 3 4 5 6, oficiální znění podmínek NBD záruky výrobce je k dispozici zde.