Čtyři základní spotřebitelská práva
Dnes je den spotřebitelských práv, jejichž základ údajně položil již v roce 1962 prezident J. F. Kennedy. Tehdy šlo o 4 základní body:
- právo na bezpečnost výrobků a služeb
- právo na informace
- právo na výběr (tzv. právo volby)
- právo být slyšen (což se týká hlavně reklamací)
Jak je to u nás
Jak dobře víte, nám nejde o naplnění zavedených standardů, ale snažíme se jít mnohem dál. Jdeme směrem k vám, vstříc vašim požadavkům, potřebám i vašemu pohodlí, abyste starosti s technikou mohli nechat na nás a sami se věnovat své práci.
Co se týče čtyř výše uvedených bodů, můžeme k nim snadno přiřadit některé z našich článků, které ukazují, jak k problematice přistupujeme:
- právo na bezpečnost výrobků a služeb → garance kvality zboží
- právo na informace → garance poskytování informací + náš blog plný informací o repasované technice
- právo na výběr (tzv. právo volby) → poradíme, jak vybrat vhodný stroj, ať už ho koupíte u nás či jinde
- právo být slyšen (což se týká hlavně reklamací) → garance vyřízení reklamace do 5 dní
Máte stále pochyby o našem přístupu či kvalitě zboží? Pak se neváhejte podívat na Heureku a přečíst si recenze zákazníků, kteří u nás nakoupili. Všech vašich ohlasů si vážíme a jsme za ně rádi.
Recenze na Heurece | Přátelské obchodní podmínky |