Na všechny produkty poskytujeme záruku 2 roky a 1 měsíc, tedy celkem 25 měsíců, a to bez příplatku. Na Heurece se často setkáváme s hodnocením, že výpočetní technika od nás vypadá jako nová. Nyní má také záruku jako nové zboží, ba ještě o měsíc delší.
Volitelně k dispozici vám nabízíme možnost prodloužení záruky přes náš konfigurátor až na 4 roky, přesněji na 49 měsíců. Reklamace přitom garantujeme vyřídit do druhého pracovního dne od doručení do našeho servisu. Na techniku od Technimaxu se zkrátka můžete spolehnout.
Předinstalovaný a aktivovaný OS Windows 10/11 zdarma
Každý notebook a počítač vám dodáme s již nainstalovaným a aktivovaným operačním systémem Windows 10 nebo 11. Jakmile vám stroj přijde, stačí ho jen zapnout a nastavit si profil a můžete pracovat. Službu provádíme zdarma, i když nás stojí čas a práci navíc, ale doufáme, že to oceníte a povede to k vaší větší spokojenosti.
Většina firem zboží dělí do skupin podle kvality, nejčastěji to je A+, A, A-, B+, B, B-, atd. Kdo se v tom má vyznat? Všichni chceme přece pěkný notebook a nechceme se zabývat hromadou zkratek a u každého kusu zkoumat, co která zkratka znamená. Pro váš komfort, klid a jistotu, dodáváme pouze zboží v kvalitě A+, kterou přesně definujeme. Vše, co nevyhoví této garanci, vyřazujeme na náhradní díly nebo likvidujeme.
Ano, je to finančně náročné a některé produkty tak mohou být u nás dražší než u konkurence, ale věříme, že naši garanci kvality oceníte. Chcete přece pěkné, nepoškozené zboží v konfiguraci, kterou potřebujete. Pro tento účel pro vás máme pestrý sortiment použitých notebooků, počítačů, monitorů, tiskáren a serverů, u kterých garantujeme kvalitu A+. Žádná „béčka“! Prostě vyberte produkt a spolehněte se na nás! Až tak je to jednoduché!
Plně české notebookové klávesnice bez přelepek
Už žádné přelepky! Notebooky od nás dostanete vždy s plně českou klávesnicí bez přelepek. To znamená všude jednotný font, stejné barvy, žádné nakřivo nalepené nebo odlepující se znaky, apod.
Klávesnici můžete dostat buď nepodsvícenou, nebo podsvícenou, ale vždy plně českou. Pokud chcete mít jistotu, že klávesnice bude podsvícená, můžete si v konfigurátoru přikoupit garanci podsvícené české klávesnice. Více informací a fotografií najdete v našem článku České klávesnice ve všech noteboocích aneb konec přelepek.
Garantujeme vyřízení reklamace do druhého dne
Společně s nákupem u nás získáte službu, která nemá ve světě repasované výpočetní techniky obdoby a snese i srovnání se službami předních výrobců nové výpočetní techniky.
Garantujeme vám totiž vyřízení vaší záruční reklamace nejpozději následující pracovní den, a to na všechny produkty, které si u nás zakoupíte. Za tuto službu u nás nic nepřiplácíte, je již v ceně zboží.
Také nechápete, proč vám někdo slibuje, že se vašim požadavkem začne zabývat do druhého dne, nebo do pěti dnů? Pro vás je přece podstatné, kdy bude váš problém vyřešen, ne kdy se jím začne dodavatel zabývat! Chápeme to stejně, a proto se naše garance vztahuje na kompletní vyřízení vašeho požadavku, a nejen započetí jeho řešení. Chceme vaše problémy řešit, a ne se jen schovávat za chytře napsané obchodní podmínky. Proto vám také důležité věci garantujeme.
Vyšší řady nových produktů značky Dell výrobce doplňuje o podobný typ záruky, NBD, tedy Next Business Day, podmiňuje ji však dostupností konkrétního náhradního dílu. Pokud tedy výrobce nemá k dispozici náhradní díl, musíte i tak na vyřízení reklamace čekat. My vás nechceme zatěžovat našimi starostmi a vyřízení vám jednoduše garantujeme.
Garance vyřízení reklamace do druhého dne platí pouze v místě provozovny prodejce (Technimax, U Splavu 642, 78813 Rapotín), nikoliv on-site (u zákazníka).
Jakmile váš stroj přijde na reklamaci, automaticky ho hned vyfoukáme od prachu a vyčistíme, než se problémem začneme zabývat. Ať už je tedy reklamace uznána nebo ne, vždy od nás dostanete navíc tuto službu, základní údržbu zdarma.
Garantujeme doručení do druhého dne
Na objednávky přes e-shop, odeslané v pracovní dny do 15:00, garantujeme doručení následující pracovní den, pokud zvolíte přepravní službu GLS. Pokud objednáte po 15:00, zboží dodáme za dva pracovní dny. Přepravní službou DPD můžete následující pracovní den očekávat objednávky odeslané do 13:00, a pokud zvolíte PPL, pak je potřeba objednávku odeslat do 12:30, aby vám byla doručena následující den. Vy i vaši kolegové máte tedy naprostou jistotu, kdy zboží dostanete. Už žádné fráze typu “Zboží odesíláme co nedříve“ nebo “Většinu objednávek vyřídíme týž den“.
Na nás je prostě spolehnutí. Pro přehlednost je u každého produktu online aktualizován termín dodání k vám a také na osobní vyzvednutí u nás ve skladu.
Pozáruční oprava za cenu dílu
Projevila se vám na zboží od nás závada po skončení záruky? Nenecháme vás na holičkách. Využít můžete našeho pozáručního servisu. Stroj pro vás zdarma zkontrolujeme, provedeme diagnostiku, zjistíme problém a navrhneme řešení. Jakmile si odsouhlasíme cenu náhradního dílu, který bude pro opravu potřeba, provedeme výměnu zase zdarma, platíte tedy pouze za fyzický díl, ne za práci technika.
Znáte ten přístup, kdy pošlete zboží na reklamaci a dodavatel vám odpoví, že diagnostika stála 500 Kč, náhradní díl s výměnou bude dražší než pořídit nový kus a jestli chcete ten původní zpět, musíte zaplatit 120 Kč za přepravu? Nic takového vám u nás nehrozí. Diagnostika, práce technika, i odeslání zpět k vám jsou náklady, které bereme na sebe, a to i po vypršení záruky. Zkrátka pokud máte výpočetní techniku od nás, můžete být v klidu.
Okamžitá výměna stroje poškozeného při přepravě
I když se snažíme zásilky balit opravdu pečlivě, jak s oblibou říkají naši zákazníci – neprůstřelně, čas od času se stane, že přijde zboží mechanicky poškozené v důsledku přepravy. Pro vás, jako zákazníka, to obvykle znamená jediné. Nejprve zásilku v přítomnosti přepravce otevřít a zkontrolovat, sepsat škodní protokol, kontaktovat dodavatele a celou věc řešit a někdy i urgovat. Přepravce má obvykle snahu reklamaci neuznávat a může docházet k velmi nepříjemným situacím, kdy žádná ze stran nechce přiznat chybu. Co je ale největším problémem? Objednali jste si stroj konkrétních parametrů s tím, že konkrétní den vám bude k dispozici. Poškozením zásilky nemáte požadovaný stroj ve funkčním stavu a nemáte zpět ani vynaložené náklady. Obchodně je to pro vaši firmu zcela špatně.
Řekli jsme si, že chceme být na vaší straně, a proto se zavazujeme k následujícímu:
Budete-li nás kontaktovat, že jste od nás obdrželi poškozenou zásilku, pošleme vám ihned na naše náklady náhradní stroj, který vám bude k dispozici následující pracovní den. Poškozenou zásilku s vadným HW na naše náklady necháme odvést.
Co pro vás tato garance okamžité výměny znamená? Jediné – nemusíte se obávat poškození ze strany přepravce. Nebude vás to stát žádné náklady, nebudete ztrácet čas reklamacemi a další administrativou. Požadovaný kus v dobré kondici obdržíte pouze o den později. Pro odeslání náhradního stroje týž den je nutné nás kontaktovat do 15:00.
Komunikace je základ kvalitní spolupráce, na tom se jistě shodneme. Proto jsme si stanovili závazek, že na vaše emaily odpovíme během pracovní doby nejpozději do 2 hodin od obdržení. Můžete si být tedy jisti, že email nezapadne, nebo že nezůstane delší dobu bez odezvy. Pokud na odpověď spěcháte, můžete použít naši infolinku 777 452 452 nebo chat na webu, a to v pracovní dny mezi 8:00 a 16:30.
Co se týče naší telefonické infolinky, garantujeme vám její 100% dostupnost během celé pracovní doby. Pokud budeme mít obsazeno (bude probíhat hovor s jiným naším zákazníkem), zavazujeme se, že vám po dokončení hovoru sami zavoláme zpět (neplatí pro příchozí hovory ze skrytého čísla). Pokud nás budete na infolince kontaktovat právě v okamžiku, kdy budeme obsluhovat zákazníka na prodejně, hovor sice nepřijmeme, ale přijde vám okamžitě informační SMS. Po obsloužení zákazníka na prodejně vás budeme ihned na vašem čísle kontaktovat. Garance dostupnosti informací na naší telefonické infolince je tedy zaručena. Můžete se spolehnout, že žádný váš email ani telefonický hovor nezůstane bez odezvy.
Během uvedené pracovní doby jsme vám na 100 % k dispozici.
Skutečné fotky zboží
Určitě víte, jak lákavě vypadá technika na dokonalých fotkách z katalogu výrobce. Fotky bývají tak perfektní, že člověk občas pochybuje, jak stroj vypadá ve skutečnosti. My vám chceme naše produkty ukázat takové, jaké skutečně jsou. Nezaměstnáváme žádného profesionálního fotografa, ale stroj prostě vezmeme a vyfotíme, včetně nedokonalostí a případných známek předchozího používání. Přirozeně se snažíme dělat pěkné fotky, ale ne za cenu zkreslení reality. Pro vás to znamená reálnou představu o tom, jak zboží skutečně vypadá.
Je důležité upozornit, že nefotíme každý kus zvlášť, ale model jako celek. Např. pro všechny kusy Dell Latitude E6540 tak nafotíme jen jednu sadu fotografií. Pokud jste si ještě neověřili naši kvalitu A+ a potřebujete ujistit o stavu notebooku, rádi pro vás na vyžádání individuálně vyfotíme přímo konkrétní kus.
Vrácení zboží do 30 dnů i pro firmy
Nejste se zakoupeným zbožím spokojeni? Vyzkoušeli jste stroj a zjistili, že pro vaše potřeby není tím nejvhodnějším? Pak nám jej můžete bez udání důvodu vrátit, a to až do 30 dnů od nákupu, a to i pokud jste stroj kupovali na firmu. Jde nám především o vaši spokojenost, ne o to, abychom protočili co nejvíce zboží. Vrácený stroj vám můžeme vyměnit za jiný, nebo vám vystavit dobropis a vrátit peníze.
Protože nám jde o vaši spokojenost, zavazujeme se proplácet vám vystavené dobropisy do tří dnů od jejich obdržení. Jde o 3 pracovní dny a lhůta začíná běžet ve chvíli, kdy od vás obdržíme potvrzený dobropis se správně vyplněnými údaji, abychom věděli, kam platbu poslat. Na vrácení své platby u nás nemusíte čekat měsíc, jako u některých jiných dodavatelů. Víme, že s financemi potřebujete efektivně nakládat a držet vaši platbu o něco déle by od nás nebylo vstřícné. Především nám jde o vaši spokojenost.
100% hodnocení na Heurece
Nezávislý portál heureka.cz získává recenze od zákazníků, kteří u nás dříve nakoupili. 100 % z nich bylo spokojených, za což jsme velice rádi. Všechny recenze a komentáře si můžete sami přečíst, abyste se ujistili, že se u nás nemáte čeho bát. Často zmiňovanými pozitivy je rychlost doručení, komunikace a kvalita zboží, což jsou všechno služby, na kterých usilovně pracujeme. Zároveň jde také o oblasti, u kterých jsme se vám rozhodli garantovat nadstandardní podmínky.
Vaše pozitivní odezvy jsou zapříčiněny jak přesně stanovenými interními postupy, tak lidmi v našem týmu. Není snadné najít ochotné prodejce, kteří budou k zákazníkovi vstřícní i při značném vytížení. Ale když se takové lidi podaří sehnat, má to velký dopad. Komunikaci s našimi prodejci si zákazníci již dlouhodobě pochvalují a my jsme za to rádi a děláme vše pro to, aby to tak bylo i nadále.
Sami pracujeme na stejném zboží, které vám nabízíme
Známé rčení, že kovářova kobyla chodí bosa, u nás naštěstí neplatí. Výpočetní techniku, kterou prodáváme, také sami každodenně používáme. Díky tomu sami získáváme cenné zkušenosti z reálného provozu a testujeme dlouhodobou spolehlivost produktů Dell. Napříč firmou používáme k práci různé stroje a sestavy, ultrabooky a notebooky s dokovací stanicí, kancelářské počítače i pracovní stanice se dvěma či více externími monitory, tiskárny HP, a v serverovně nám běží Dell PowerEdge R720.
Zaznamenali jste médii zveličovaný případ, kdy celebrity na twitteru propagovaly smartphony Samsung a přitom jejich příspěvky byly odesílány z iPhonů? Obdobný paradox u nás nenastane. Našemu zboží skutečně věříme a každý z našeho týmu s ním má osobní zkušenost. Netestujeme na vás, testujeme sami na sobě.
Repasovanou IT se zabýváme již přes 22 let
Na trhu s repasovanou výpočetní technikou nejsme žádným nováčkem. Již od roku 1997 hledáme cesty, jak vám zajistit spolehlivou techniku za dostupné peníze, která zcela splní vaše očekávání. Už déle než 22 let nasloucháme vašim požadavkům a připomínkám a zlepšujeme své služby dle vašich potřeb. Zpětná vazba od vás je pro nás zcela zásadní a jsme rádi i za těžké a nepříjemné připomínky, které nám pomohou posunout se kupředu k ještě vyšší spokojenosti našich zákazníků.
Samotná délka působení firmy na trhu o ničem přímo nevypovídá, ale přesto může přispět k vašemu ujištění o tom, že nejsme žádným nováčkem, který by prodal pár strojů a za chvíli to zabalil. Naopak, zakládáme si na dlouhodobé spolupráci a snažíme se budovat se zákazníky dlouhodobé, mnohaleté vztahy. O zdraví firmy svědčí i skutečnost, že ji za celé ty roky nepoložily ani výkyvy v globální ekonomice. Jistě, občas je potřeba utáhnout opasky, ale když se utahuje, pocítíme to my, ne vy. Vaše spokojenost a jistota, že se na nás můžete dlouhodobě spolehnout, jsou pro nás velice důležité.
Snadná úprava konfigurace dle vašich potřeb
Nedělejte kompromisy vybíráním strojů, které se jen blíží vašim potřebám. Díky našemu bohatému konfigurátoru si vybraný produkt můžete nechat upravit přesně podle svých představ. Stačí pár vteřin k vybrání rozšíření a ihned vidíte výslednou cenu. My už se postaráme o to, aby i po úpravách bylo vše kompatibilní a plně funkční. Dostanete tak stroj, který bude přesně pro vás.
Máte nestandardní požadavky, které v konfigurátoru nejsou? Zkuste nás kontaktovat na email či telefonicky. Pokud je to možné, vždy se vám snažíme vyhovět a na specifických nestandardních úpravách se individuálně domluvit. Chceme totiž, abyste se zakoupeným strojem byli spokojeni, ne abyste při nákupu dělali kompromisy a pak toho litovali. Vaše spokojenost je pro nás prioritou.
Výběr ze 3 přepravců
Objednáváte často a zjistili jste, že některá z přepravních společností je ve vašem okrese nespolehlivá? Může se stát, že konkrétní řidič nebo pracovník v depu má nějaký problém, který se negativně projevuje na způsobu doručování zásilek, i když jinde po republice funguje přepravce dobře. Abyste kvůli podobným případům nemuseli trpět, máte u nás možnost vybrat si hned ze tří různých přepravních společností.
Pro nás to znamená vyšší náklady a složitější systém – řešíme tři smlouvy, troje přepravní štítky, trojí napojení interního systému na systémy přepravců pro předávání dat,… Celé to však vede k vaší vyšší spokojenosti, a to je pro nás zásadní. Nenechte se omezovat a vyberte si přepravce dle svých vlastních preferencí.