Kdy vyřídíme vaši reklamaci?
Asi je vám jasné, že i ta nejkvalitnější technika se může časem „pokazit“. Dnešní trend je z elektroniky dělat spotřební zboží. Tedy prodat, a co nejdříve donutit zákazníka, abych techniku obměnil a pořídil si novou. U nejvyšších modelových řad počítačů a notebooků však přibyl požadavek na mimořádnou spolehlivost, čímž se jejich životnost významným způsobem prodlužuje. Lze tedy obecně konstatovat, že modely OptiPlex, Latitude a Precision vám vydrží sloužit déle a s méně závadami.
Jak ale říká náš prodejce: „Je to jen železo a porouchat se může cokoli.“ Pro tento případ je tu záruční doba, kterou nabízíme standardně 13 měsíců a můžete si ji prodloužit u některých produktů i na více než 4 roky. Je to právě proto, že našemu zboží věříme. Toto je u repasů běžná záležitost, ale položme si otázku: Co u nás získáte navíc?
- Garantujeme vám, že vaši reklamaci vyřešíme nejpozději následující pracovní den. Pokud nás s vadným zbožím navštívíte osobně, většinou problém vyřešíme na počkání.
- Po dobu záruky držíme dostatek náhradních dílů, a proto při reklamaci po 3 letech, kdy model už není v našem sortimentu, můžeme vyměnit vadný díl a nemusíme vám vnucovat jiný model. Nikomu se totiž nechce měnit model a řešit reinstalaci nebo potíže s ovladači.
Není záruka jako záruka
Z bodu 2) už víte, proč se specializujeme jen na jednu značku (Dell) a jen na určité (ty nejvyšší) modely. Zkuste se zeptat jiného dodavatele, jak vyřeší vaše případné potíže se zakoupeným zbožím. Máme plné zuby hlášek: „Většinu reklamací vyřešíme do týdne,“ nebo „Reklamace do 3 dnů (tehdy se jí začneme zabývat…)“. To jsou všechno jen hry a plané sliby, když zákazník ve výsledku stejně neví, kdy bude jeho problém vyřešen. My jsme se vydali cestou garancí, a proto:
- Garantujeme, že vaši reklamaci vyřešíme nejpozději následující pracovní den. Jedná se tedy o obdobu NBD (Next Business Day) záruky nových strojů Dell. Za tento typ záruky si u nás ale nemusíte připlácet, je totiž u každého zboží již v ceně. To je také jedním z důvodů, proč naše zboží může být někdy „o fous“ dražší oproti některým jiným dodavatelům.
Reálný screen z našeho informačního systému (data z 9.9.2019)
Naše služby pravidelně analyzujeme a vyhodnocujeme. Výše vidíte graf, který znázorňuje průměrný počet dní, které potřebujeme na vyřízení reklamace. Je vidět, jak naše služby vylepšujeme a počet dní klesá. V roce 2019 jsme se již dostali na průměr 1,2 dne na vyřízení vaší reklamace. Do výpočtu vstupují reklamace vyřízené na prodejně, tedy na počkání, tedy 0 dní. Výsledek ovlivňují reklamace, které byly přijaty v pátek a vyřízeny byly v pondělí, tedy následující pracovní den, ale do výpočtu zde vstupuje hodnota 3 kalendářní dny. Z tohoto důvodu je také průměr vyšší než 1.
Troufáme si tvrdit, že v tomto ohledu neexistuje v České republice, na Slovensku, ani v Maďarsku dodavatel repasované výpočetní techniky, který by měl lepší výsledky než my. Jaká je vaše zkušenost? Máte nějaký tip, jak bychom mohli naše služby dále zlepšit?