Nové online reklamace a detailní přehledy objednávek a faktur
Na webu jsme pro vás připravili několik nových funkcí. Postupně si představíme nové reklamace online i pro nepřihlášené zákazníky, detailní výpis objednávek a detailní výpis faktur s doprovodnými akcemi.
Reklamační formulář online
Pro zákazníky, kteří se na našem webu zaregistrovali a jsou přihlášení, nabízíme již několik let modul reklamací online. V něm se vám po zadání výrobního čísla načtou informace o zakoupeném zboží, změny konfigurace, datum konce záruky, předvyplní se vaše dodací adresa a další. Vy jen popíšete závadu a odešlete reklamaci. Jde tedy o nejrychlejší a nejsnazší způsob zadání reklamace, na kterém se nic nemění.
Nově jsme však přidali možnost odeslat elektronicky vyplněný reklamační formulář, a to i nepřihlášeným zákazníkům. Přístupný je na adrese technimax.cz/reklamace a vyplnit v něm můžete stejná pole, jaká bylo dříve potřeba vypsat ručně do papírového formuláře. Nemusíte však stahovat PDF reklamační formulář, tisknout ho a ručně vypisovat. Stačí vyplnit pár polí na počítači nebo na mobilu a reklamace je nahlášena.
Celkem tedy máte 3 možnosti nahlášení reklamace:
- Pro nejrychlejší a nejsnazší nahlášení reklamace je potřeba být zaregistrovaný, přihlásit se a vstoupit do modulu online reklamací.
- Pokud na našem webu nemáte účet a nechcete se zaregistrovat, můžete vyplnit online reklamační formulář.
- K dispozici je stále i klasický papírový reklamační protokol, který můžete v PDF najít v sekci „Ke stažení“, a poslat nám ho vypsaný fyzicky spolu s reklamovaným zbožím.
Detailní výpis objednávek
Pro přihlášené uživatele s historií objednávek jsme rozšířili funkcionalitu přehledu objednávek. Kliknutím na číslo objednávky si nyní můžete zobrazit detailní výpis, ve kterém najdete informace o fakturaci, přepravě, platbě a výpis zakoupených položek. Přes název produktu se můžete prokliknout na jeho prodejní stránku, abyste jej mohli opakovaně zakoupit, případně dohledat jeho parametry, stáhnout si k němu PDF dokumentaci apod.
Detailní výpis faktur
Podobně jako u objednávek, lze si detailní výpis nově zobrazit i v přehledu faktur. Oproti objednávkám zde najdete přehledné členění každého zakoupeného kusu se všemi jeho rozšířeními a výrobními čísly. U každého výrobního čísla se zobrazuje datum, do kdy je tento kus v záruce. V pravém sloupci můžete skrze odkaz ohodnotit zakoupenou techniku, případně ihned přejít do modulu online reklamací, do kterého se vám předvyplní výrobní číslo a další údaje. Reklamaci lze zvolit i u produktů, kterým již záruka skončila, protože stále můžete odeslat požadavek na pozáruční servis.
Doufáme, že i tato drobná vylepšení vám pomohou a zpříjemní nákup repasované výpočetní techniky. Reklamace obvykle nebývá příjemnou záležitostí, ale my se jí nevyhýbáme a neoddalujeme její vyřízení. Ba naopak, u reklamací jsme na sebe velmi přísní:
- Reklamaci vyřídíme následující pracovní den po doručení na naši adresu
- Při pozáruční reklamaci vám neúčtujeme práci technika, ale pouze cenu vyměňovaného dílu
- Při každém servisním zásahu zdarma provedeme základní údržbu zařízení, jako je vyčištění a vyfoukání prachu
Ještě u nás nemáte účet? Vyplňte jednoduchou webovou registraci a získejte následující výhody:
- Snížené ceny u všech produktů v celém e-shopu
- Detailní historie a výpis objednávek a faktur
- Přístup k nejrychlejšímu způsobu online nahlášení reklamace
- Získávání finančních odměn a obchodních výhod za nákupy v rámci věrnostního programu
- Ukládání a rychlý výběr mezi vícero dodacími adresami
- Pro obchodní partnery v dealerském programu navíc moduly rezervací, nabídek, katalogů a feedu
Vyberte si u nás poctivě repasovanou výpočetní techniku Dell v A+ kvalitě. O své věrné zákazníky pečujeme a k případným problémům se stavíme čelem.