Skladová dostupnost

Víme, jak to chodí a jak často se stává, že zákazníci potřebují repasované počítače do firmy co nejdříve. Přiznejme si narovinu, formulace „skladem“ už pro zákazníka není jistotou, že prodejce má uvedené zboží skutečně u sebe na svém skladě. Doporučujeme proto projít si informace o prodejci, případně si telefonicky ověřit, zda zboží prodejce skutečně má a zda je u něj, nebo na takzvaném externím skladě.
Prodej vs. přeprodej

Drtivá většina prodejců na internetu provozuje pouze internetový obchod (e-shop) a zboží prostě přeprodává. V principu v tom není žádný problém. Položte si ale otázku, jak prodejce zareaguje, pokud se ho zeptáte na nějaký technický detail k nabízenému zboží. Odpověď si buď vymyslí, nebo vám řekne, že to zjistí. Jak tedy bude tento prodejce reagovat, pokud budete chtít nějaké zboží reklamovat? Bude nejprve zjišťovat informace u dodavatele a potom mu zboží přepošle. Informace o průběhu reklamace vám nebudou k dispozici ihned a vyřízení reklamace bude o to delší.
Může se také stát, že vám dorazí odpověď: „Dodavatel nám vaši reklamaci zamítl, nemůžu s tím nic dělat.“ Pokud budete požadovat pozáruční opravu za rozumných cenových podmínek, opět zřejmě u internetového prodejce nepochodíte. Nic z toho by se vám u solidního prodejce s vlastním skladem, zázemím a servisem nemělo stát. U takových máte totiž možnost si repasované notebooky i fyzicky prohlédnout na prodejně a případně osobně reklamovat.
Další informace
Zajímá vás, na co dalšího si dát pozor při výběru repasované výpočetní techniky? Pak se neváhejte obrátit na odborníka se skladem a prodejnou v Rapotíně, který vám zboží rád fyzicky ukáže.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Jak vybrat repasovaný počítač |
Jak vybrat repasovaný notebook |
Jak vybrat repasovaný LCD monitor |
Jak vybrat repasovanou tiskárnu |