Super servis TISK I
0,0
SSTISKI
přednostní vyřízení reklamace nejpozději do 3 prac. dnů, veškerá přeprava v rámci reklamace a tel. avízo zdarma.
Super servis TISK I
SSTISKI
přednostní vyřízení reklamace nejpozději do 3 prac. dnů, veškerá přeprava v rámci reklamace a tel. avízo zdarma.
Produkt již není skladem
Lze si vybrat z podobných produktů:
- Popis
- Parametry
- Recenze (0)
SUPER SERVIS I.
Služba SUPER SERVIS, je službou garantovanou výhradně firmou Technimax s.r.o., nikoliv výrobcem techniky.
Cílem této služby je poskytnutí servisních služeb na mnohem vyšší úrovní než je obvyklé u ostatních prodejců a poskytnout dále garanci, která přináším zákazníkům řadu jistot.
Služba SUPER SERVIS I. se skládá z několika nadstandardních služeb
1) přednostní vyřizování reklamací obvykle do druhého dne. Garantujeme vyřízení reklamace do tří pracovních dnů od okamžiku, kdy reklamovaný produkt obdržíme do našeho servisu. Zákazník se tedy nemusí spoléhat na zákonnou lhůtu třiceti dnů. Řešení reklamace probíhá standardním způsobem, tedy "výměna kus za kus" kdy zákazník dostane totožný stroj ve stejném nebo jiném provedení skříně, nebo lepší konfiguraci. Reklamaci je také možné řešit opravou reklamovaného stroje, ovšem v uvedené lhůtě. To zákazníkům dává jistotu, že jejich reklamace bude vyřešena opravdu promptně. Způsob řešení reklamace je dán aktuální situací a rozhodnutím technika. Zákazník nemá právo vyžadovat právě výměnu nebo naopak opravu.
2) Zajištění přepravy od zákazníka k nám a zpět je na náklady firmy Technimax s.r.o. Nejen, že tedy ušetříte na přepravních nákladech, ale nebudete muset vyřizovat odeslání zboží a vyplňovat štítky na zásilky.
3) telefonické avízo o přijetí reklamace
4) telefonické avízo o vyřízení reklamace
Pokud tedy preferujete jistotu a garanci rychlého a levného servisu, objednejte se zbožím i službu SUPER SERVIS I. Najdete ho v konfigurátoru spolu s aktuální cenou u vybraných produktů.
Pokud potom budete chtít uplatnit reklamaci a máte zakoupenou službu SUPER SERVIS I, kontaktujte nás emailem nebo telefonicky s číslem certifikátu a stručným popisem vašeho problému. Pro vámi reklamovaný stroj objednáme přepravu a reklamaci dle výše uvedených podmínek vyřídíme. Opravený stroj opět zašleme na naše náklady na vaši adresu. Den vyřízení reklamace je den předání vyřízené reklamace přepravci.
Při vyzvedávání reklamovaného zboží je zákazník povinen zboží řádně zabalit, aby nedošlo při přepravě k jeho poškození. Pokud tak neučiní a produkt bude při přepravě poškozen, zaniká zákazníkovi nárok na uplatnění reklamace.
Pokud nebude možné při řádném uplatnění reklamace se službou SUPER SERVIS I. reklamaci dle závazných podmínek výše uvedených vyřídit, zavazuje se dodavatel vrátit celou cenu služby zákazníkovi a to na základě potvrzeného dobropisu.
Plné a aktuální znění podmínek pro zajištění a uplatnění služby SUPER SERVIS I. je vždy k dispozici v obchodních podmínkách.
Služba SUPER SERVIS, je službou garantovanou výhradně firmou Technimax s.r.o., nikoliv výrobcem techniky.
Cílem této služby je poskytnutí servisních služeb na mnohem vyšší úrovní než je obvyklé u ostatních prodejců a poskytnout dále garanci, která přináším zákazníkům řadu jistot.
Služba SUPER SERVIS I. se skládá z několika nadstandardních služeb
1) přednostní vyřizování reklamací obvykle do druhého dne. Garantujeme vyřízení reklamace do tří pracovních dnů od okamžiku, kdy reklamovaný produkt obdržíme do našeho servisu. Zákazník se tedy nemusí spoléhat na zákonnou lhůtu třiceti dnů. Řešení reklamace probíhá standardním způsobem, tedy "výměna kus za kus" kdy zákazník dostane totožný stroj ve stejném nebo jiném provedení skříně, nebo lepší konfiguraci. Reklamaci je také možné řešit opravou reklamovaného stroje, ovšem v uvedené lhůtě. To zákazníkům dává jistotu, že jejich reklamace bude vyřešena opravdu promptně. Způsob řešení reklamace je dán aktuální situací a rozhodnutím technika. Zákazník nemá právo vyžadovat právě výměnu nebo naopak opravu.
2) Zajištění přepravy od zákazníka k nám a zpět je na náklady firmy Technimax s.r.o. Nejen, že tedy ušetříte na přepravních nákladech, ale nebudete muset vyřizovat odeslání zboží a vyplňovat štítky na zásilky.
3) telefonické avízo o přijetí reklamace
4) telefonické avízo o vyřízení reklamace
Pokud tedy preferujete jistotu a garanci rychlého a levného servisu, objednejte se zbožím i službu SUPER SERVIS I. Najdete ho v konfigurátoru spolu s aktuální cenou u vybraných produktů.
Pokud potom budete chtít uplatnit reklamaci a máte zakoupenou službu SUPER SERVIS I, kontaktujte nás emailem nebo telefonicky s číslem certifikátu a stručným popisem vašeho problému. Pro vámi reklamovaný stroj objednáme přepravu a reklamaci dle výše uvedených podmínek vyřídíme. Opravený stroj opět zašleme na naše náklady na vaši adresu. Den vyřízení reklamace je den předání vyřízené reklamace přepravci.
Při vyzvedávání reklamovaného zboží je zákazník povinen zboží řádně zabalit, aby nedošlo při přepravě k jeho poškození. Pokud tak neučiní a produkt bude při přepravě poškozen, zaniká zákazníkovi nárok na uplatnění reklamace.
Pokud nebude možné při řádném uplatnění reklamace se službou SUPER SERVIS I. reklamaci dle závazných podmínek výše uvedených vyřídit, zavazuje se dodavatel vrátit celou cenu služby zákazníkovi a to na základě potvrzeného dobropisu.
Plné a aktuální znění podmínek pro zajištění a uplatnění služby SUPER SERVIS I. je vždy k dispozici v obchodních podmínkách.
Dokumenty ke stažení
Videa k Super servis TISK I
Technické parametry před změnou konfigurace
Recenze - Super servis TISK I
Průměrné hodnocení
0,0
Statistika hodnocení produktu
0% (0)
0% (0)
0% (0)
0% (0)
0% (0)
Hodnocení produktu Super servis TISK I vyjadřuje pouze subjektivní názory a zkušenosti uživatelů.
Recenze Super servis TISK I se nemusí shodovat s názorem prodejce Technimax s.r.o.
Máte-li jakoukoliv zkušenost s tímto produktem, prosíme o vložení vaší recenze, děkujeme.
Přidat vlastní hodnocení