Zadávání reklamací online
Připravili jsme pro vás další funkci, jejímž smyslem je usnadnit vám práci. Jde o zadávání reklamací přímo přes náš web, aniž byste museli tisknout a ručně vypisovat složitý formulář. Pro zadání reklamace musíte být přihlášeni.

Reklamace online jsou přístupné v uživatelském menu po přihlášení
V samotném modulu reklamací stačí jednoduše zadat výrobní číslo reklamovaného stroje, které najdete vždy přímo na stříbrném štítku, nalepeném na zařízení. Zadáte popis závady, odešlete a je hotovo. Žádné zdržování a zbytečné prodlevy.
Nejste si jisti, jestli je váš stroj stále v záruce? Jednoduše zadejte jeho výrobní číslo a klikněte na vyhledat. Informaci se ihned dozvíte, aniž byste museli procházet staré faktury, hledat správný kus a dopočítávat měsíce.

Ve druhé záložce najdete přehled založených reklamací
Vždy po ruce máte také všechny dříve založené reklamace, u nichž si můžete stáhnout již vyplněný reklamační protokol i protokol o vyřízení reklamace. O svých reklamacích tak nikdy neztratíte přehled a můžete se vždy podívat, které jsou již vyřízené a na kterých ještě pracujeme.
Znovu zdůrazňujeme, že pro přístup k online reklamacím musíte být na našem webu přihlášeni. Po přihlášení máte k dispozici řadu uživatelských funkcí a jejich počet budeme dále rozšiřovat. Děláme tak na základě vašich námětů a připomínek. Máte další nápady na zlepšení? Sdělte nám je prosím prostřednictvím formuláře na našem webu.
Přihlášení | Námět na zlepšení |
Nemáte u nás ještě založen svůj uživatelský účet? Pak nám jednoduše napište na info@technimax.cz a my vám účet založíme a napárujeme jej na vaši historii objednávek a reklamací.