Doprava zboží
Jak doručujeme zboží
Přeprava obecně
Cena za doručení na vaši adresu je za celou objednávku pouze 150 Kč bez DPH, je konečná a obsahuje již cenu za balné a standardní pojištění. Nic dalšího nepřiplácíte.
Pokud chcete zboží nechat zaslat na dobírku, platba celé částky proběhne při předání balíku přepravcem. Oproti hotovosti vám bude vystaven doklad o jejím převzetí řidičem. Faktura – daňový doklad na zboží se nachází uvnitř zásilky a najdete ji také v příloze informačního emailu jako soubor PDF. Pokud se vám zatoulá, zavolejte nám. Rádi vám pošleme zdarma kopii.
V případě kusových zásilek vždy zboží pečlivě balíme do nových krabic s použitím bublinkových výstelek. Pro bezpečnost děláme maximum. Na základě dotazníků vyplněných našimi stálými zákazníky je náš způsob balení hodnocen známkou 1,25 (1 je nejlepší jako ve škole) a objevuje se i hodnocení typu: „Zboží bylo zabaleno velmi pečlivě…“, „…balení je neprůstřelné…“ nebo „Tak pečlivé balení jsem dlouho neviděla!“
Jak zjistit, kdy zboží dorazí
Při vyřízení objednávky nebo reklamace předáváme zboží přepravci a prakticky ve stejném okamžiku vám přijde do emailové schránky zpráva se všemi potřebnými údaji. Pokud jste nám poskytli číslo na mobilní telefon, přijdou vám základní informace i formou SMS. V den doručení vás bude přepravce kontaktovat telefonicky i prostřednictvím SMS, abyste měli přibližnou představu, v kolik hodin vám zásilku řidič doručí.
Pokud vám zásilka nedorazí v den, který jsme předem avizovali, postupujte dle oznamovacího e-mailu, kde najdete číslo zásilky a odkaz na vyhledávací formulář zásilky. O doručení zásilky se můžete informovat na informační lince přepravní společnosti GLS 567 771 111, PPL 225 331 500, DPD 225 373 373, kde po vás bude vyžadováno číslo zásilky, a operátor vám sdělí aktuální informace ke stavu vaší zásilky.
Přepravní služba GLS má doručovací okno 3 hodiny, takže vás ráno v den doručení bude řidič informovat, v jakém tříhodinovém intervalu jej můžete očekávat. Podobně to má PPL, ale s přesností na 2 hodiny.
Přepravní služba DPD má doručovací okno jen 1 hodinu, víte tedy přesně, kdy je potřeba být přítomen na doručovací adrese.
Zásilky na paletách
Pokud si objednáte větší množství zboží a budete ho chtít dodat na jedno místo, zašleme vám ho na paletě. Zboží zabalíme dohromady a zajistíme bezpečnostními prvky jako je bublinková folie, stretch folie, ochranné rohy nebo vázací páska. Bezpečnost a ochrana před poškozením je pro nás na prvním místě.
Možná vás napadne, že tento způsob balení musí být drahý a máte také pravdu. Materiál i časová náročnost balení je velká, ale pozor!
Cena přepravy těchto zásilek zůstává stejná, jako u balíkové přepravy, a to 150 Kč bez DPH za celou objednávku. Palety a další balící materiál poskytujeme zdarma a bez zálohy. Pro tuto přepravu využíváme smluvního partnera GEIS CZ a PPL. Vzhledem k tomu, že tyto větší zásilky přesahují hodnotu 10 000 Kč, je přeprava i dobírka pro zákazníka zcela zdarma.
Skutečné přepravné mimo uvedenou paušální cenu 150 Kč bez DPH je fakturováno při pronájmu techniky. U této služby je přeprava kalkulována individuálně.
Zásilky v balíku (krabici)
Zákazník má na výběr ze tří přepravních společností, aby si mohl vybrat právě tu, s níž je v místě svého bydliště nejspokojenější. Ať už si vybere GLS, PPL, nebo DPD, cena zůstává stejná.
Cena za přepravné u jedné objednávky je 150 Kč bez DPH. Objednávka může obsahovat neomezené množství zboží. Nákupem více kusů zboží současně můžete ušetřit na přepravném, které je paušální za celou objednávku.
Při zasílání zboží na dobírku připočítáváme k přepravnému 30 Kč bez DPH.
Skutečné přepravné mimo uvedenou paušální cenu 150 Kč bez DPH je fakturováno také při pronájmu techniky.
Při objednávce nad 10 000 Kč bez DPH je přepravné i doběrečné zdarma.
Garance okamžité výměny poškozené zásilky
I když se snažíme zásilky balit opravdu pečlivě, jak s oblibou říkají naši zákazníci – neprůstřelně, čas od času se stane, že přijde zboží mechanicky poškozené v důsledku přepravy. Pro vás, jako zákazníka, to obvykle znamená jediné. Nejprve zásilku v přítomnosti přepravce otevřít a zkontrolovat, sepsat škodní protokol, kontaktovat dodavatele a celou věc řešit a někdy i urgovat. Přepravce má obvykle snahu reklamaci neuznávat a může docházet k velmi nepříjemným situacím, kdy žádná ze stran nechce přiznat chybu. Co je ale největším problémem? Objednali jste si stroj konkrétních parametrů s tím, že konkrétní den vám bude k dispozici. Poškozením zásilky nemáte požadovaný stroj ve funkčním stavu a nemáte zpět ani vynaložené náklady. Obchodně je to pro vaši firmu zcela špatně.
Řekli jsme si, že chceme být na vaší straně, a proto se zavazujeme k následujícímu.
Budete-li nás kontaktovat, že jste od nás obdrželi poškozenou zásilku, pošleme vám ihned na naše náklady náhradní stroj, který vám bude k dispozici následující pracovní den. Poškozenou zásilku s vadným HW na naše náklady necháme odvést.
Co pro vás tato garance okamžité výměny znamená? Jediné – nemusíte se obávat poškození ze strany přepravce. Nebude vás to stát žádné náklady, nebudete ztrácet čas reklamacemi a další administrativou. Požadovaný kus v dobré kondici obdržíte pouze o den později. Pro odeslání náhradního stroje týž den je nutné nás kontaktovat do 15:00, viz naše garance dodání následující den.