Ombudsman
Ombudsman – Ochránce práv zákazníků
Proč vznikl náš firemní ombudsman
I když jsou našimi zákazníky především firmy, uvědomujeme si, že i zde pracují lidé. Protože je našim posláním pomáhat lidem v malých a středních firmách a chceme vykonávat denní činnosti rychle a efektivně, stále se ptáme, co si o naší práci myslíte.
Pokud jste spokojeni a chcete nás pochválit, nebo naopak nebyly naplněny vaše představy a očekávání, kontaktujte nás. Vážíme si vaší zpětné vazby, a proto jsme pro vás připravili službu Obmbudsman – ochránce práv zákazníků. Krátký formulář, jehož vyplnění vám zabere jen pár vteřin, může nejen pomoct vyřešit váš problém, ale i zlepšit naše služby a pomoct ostatním zákazníkům.
Pokud jste byli s námi spokojeni, nebojte se nás i pochválit.
Kdy kontaktovat ombudsmana
Pokud potřebujete řešit jakýkoliv problém, kontaktujte prosím naši infolinku na čísle 777 452 452 nebo [email protected]. Pokud nebude váš požadavek vyřízen k vaší plné spokojenosti, přichází ten správný čas napsat našemu ombudsmanovi.
Stížnost
Nejsem spokojený s řešením problému, které mi bylo nabídnuto (dodávka zboží, reklamace, technická podpora atd.)
Pochvala
Chci vás pochválit, ocenit služby nebo přístup firmy nebo zaměstnance
Tip na zlepšení
Chci pomoct ostatním zákazníkům a mám tip jak zlepšit e-shop, dodávku zboží, komunikační kanály atd.