Obchodní podmínky
Přátelské obchodní podmínky
Víc než jen obchodní podmínky
Kdysi dávno jsme si řekli, že „pořádek dělá přátele“ a proto jsme připravili sadu standardních dokumentů, jako jsou reklamační řád, jak nakupovat, záruka, obchodní podmínky, atd. Toto se od nás, jako spolehlivé firmy, asi očekává, ale my jsme si řekli, že svou práci budeme dělat jinak – přátelsky k vám. Proto také obsah těchto dokumentů není takový, aby nás chránil a my si vytvářeli alibi, jako útěk před našimi povinnostmi. Tyto dokumenty jsme psali s vírou, že porozumíte naší snaze o přátelský přístup k vám, našim zákazníkům. Chceme, abyste pochopili, jak nám na vaší spokojenosti záleží. Nechceme se schovávat za pravidla a zákonné předpisy. Chceme hledat řešení a vydat ze sebe maximum. Prostě dělat víc, než co nám ukládá zákon, víc než na co jste sami zvyklí.
K dispozici je vám samozřejmě i plné znění obchodních podmínek firmy Technimax s.r.o.
Několik příkladů z naší praxe
Neúčtujeme si poplatek za identifikaci závady, servisní práce mimo záruku poskytujeme zdarma, nevyžadujeme od vás při reklamaci prodejní doklad, přijímáme vrácené zboží v zákonné 14ti denní lhůtě i od firemních zákazníků, nevyřizujeme všechny reklamace do 30ti dnů, jak ukládá zákon, ale do druhého dne, atp. Jinak řečeno, máte speciální požadavek? Zavolejte nám, budeme hledat způsob, jak vám pomoci.
EET
Při platbě kartou vystavujeme zákazníkům účtenky v elektronické podobě.
Přátelské obchodní podmínky pro koncové zákazníky
Koncový zákazník je zákazník, který nakupuje zboží pro vlastní potřebu. To platí jak pro domácnosti a jednotlivce, tak i pro firemní zákazníky. Vztah mezi dodavatelem a odběratelem se řídí Občanským zákoníkem. U subjektů s IČ se řídí obchodní podmínky Obchodním zákoníkem. Každý koncový zákazník dostane na zakoupené zboží řádnou fakturu vystavenou na jeho iniciály uvedené v objednávce. Samozřejmostí je PLNÁ záruka. Ke každému produktu zajišťujeme i pozáruční servis. Dodávané zboží je označeno firemním štítkem. B2B zákazníci mají u nás stejná práva, jako B2C zákazníci, i když nám tuto povinnost zákon neukládá.
Reklamace jsou přijímány výhradně na adrese skladu uvedené v sekci Kontakty.
Zákazníkům zasíláme stručné informace s novinkami, zajímavými akcemi, slevami nebo důležitými upozorněními prostřednictvím emailu nebo SMS. Toto zasílání lze jednoduše a natrvalo vypnout prostřednictvím odkazu na konci každého emailu.
Přihlášením se na tomto webu dáváte souhlas s používáním souborů cookie pro účely analýzy a personalizace. Tento sběr dat používáme výhradně ke zkvalitnění e-shopu a zobrazování informací, které vás zajímají, neobtěžují vás a hlavně vám mají usnadnit a zrychlit práci s celým systémem. Cílem této aktivity je vám poskytovat stále lepší služby.
Přátelské obchodní podmínky pro prodejce výpočetní techniky (dealery)
Prodejce výpočetní techniky (dealer) je zákazník, který kupuje zboží za účelem dalšího prodeje. Vztah mezi dodavatelem a odběratelem se řídí Obchodním zákoníkem. Záruku poskytujeme standardně 25 měsíců, pokud není smluveno jinak. K dodávanému HW poskytujeme na požádání i potřebné ovladače, manuály apod., je-li to v našich silách. Veškerou technickou i obchodní podporu poskytujeme partnerům registrovaným v dealerském programu zdarma.
Každý prodejce výpočetní techniky má možnost se zdarma zaregistrovat do dealerského programu a získat uživatelské jméno a heslo. Pomocí těchto údajů je možné se přihlásit na tomto webu. V e-shopu si po přihlášení můžete prohlédnout nabízené produkty se zvýhodněnými individuálními cenami.
Zboží dodávané dealerským programem není z vnější strany opatřeno štítkem dodavatele, proto můžete prodávat zboží svým jménem a nemít obavu, že přijdete o zákazníka. Dealerský prodej je pro nás prioritou stejně jako budování vztahů s obchodníky.
První obchody jsou uskutečňovány a hrazeny osobně, zálohou, kartou nebo formou dobírky. Po dohodě lze později přejít na způsob úhrady převodním příkazem s dohodnutou délkou splatnosti.
Naše společnost na tomto místě prohlašuje, že neprodává, nepronajímá a ani jinak neposkytuje osobní data svých klientů žádné třetí straně.
Reklamace přijímáme výhradně na adrese skladu uvedené v sekci Kontakty.
Přihlášením se na tomto webu dáváte souhlas s používáním souborů cookie pro účely analýzy a personalizace. Tento sběr dat používáme výhradně ke zkvalitnění e-shopu a zobrazování informací, které vás zajímají, neobtěžují vás a hlavně vám mají usnadnit a zrychlit práci s celým systémem. Cílem této aktivity je vám poskytovat stále lepší služby.
Recenze z heureka.cz
Chápeme potřebu zákazníků získávat reference o dodavateli, kterého si pro realizaci dodávky vybrali. Na požádání jsme schopni vám reference zaslat. Obvykle také postačí reálné zkušenosti našich zákazníků, kteří prostřednictvím našeho e-shopu již zboží objednali. Pro tento účel využíváme portál heuréka.cz, který recenze od zákazníků sbírá a zveřejňuje. Proto prosíme, respektujte emailovou žádost o poskytnutí reference ze strany Heuréky.
My sami poskytnutou zpětnou vazbu vyhodnocujeme a hledáme díky ní další cestu, jak své služby dále zlepšovat.
Provozovatel je oprávněn předávat osobní údaje zákazníků v rozsahu e-mailových adres, použitých v rámci nákupů na stránkách internetového obchodu, provozovateli portálu Heureka.cz za účelem generování a zasílání dotazníků spokojenosti s nákupem v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš internetový obchod zapojen.
Provozovatel portálu Heureka.cz je vůči naší společnosti v postavení zpracovatele osobních údajů ve smyslu § 6 zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.
Zasílání e-mailových adres se týká všech zákazníků, kteří nevyjádřili svůj nesouhlas se zasíláním obchodních sdělení ve smyslu § 7 odst. 3 zák. č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti, a je prováděno po každém nákupu na internetovém obchodu.
Provozovatel portálu Heureka.cz je oprávněn předanou e-mailovou adresu použít výhradně za účelem vygenerování a zaslání dotazníku spokojenosti, ve smyslu Podmínek programu Ověřeno zákazníky dostupných na adrese https://sluzby.heureka.cz/…e-dokumenty/.
Provozovatel portálu Heureka.cz předané e-mailové adresy uchovává po dobu, po kterou je naše společnost zařazena do programu ověřeno zákazníky, nebo po dobu, kdy zákazník vyjádří svůj nesouhlas se zasíláním obchodních sdělení vůči naší společnosti nebo přímo vůči provozovateli portálu Heureka.cz k čemuž je mu poskytnuta možnost v každém jednotlivém dotazníku.“
Uživatelské recenze u produktů
U každého produktu na našem webu mají uživatelé možnost vkládat své recenze, tedy hodnocení a zkušenosti s daným produktem. Produktové recenze mají smysl jen tehdy, když jsou pravdivé a skutečné, proto každé hodnocení prochází přes nás a neobjeví se na webu hned, jakmile jej zákazník zadá. Přestože se snažíme uživatelské recenze ověřovat, ne vždy je to možné. Velká část našeho prodeje jde přes dealery, kteří zboží prodávají dále svým zákazníkům. Mnoho lidí tedy má techniku od nás, aniž by byli přímo našimi zákazníky, tudíž se nejsme schopni ujistit, že recenzované zboží skutečně zakoupili. Ač tedy některé recenze mohou být neověřené a neověřitelné, věříme, že svou vypovídající hodnotu mají.
Přátelské proplácení dobropisů
Protože nám jde o vaši spokojenost, zavazujeme se proplácet vám vystavené dobropisy do tří dnů od jejich obdržení. Jde o 3 pracovní dny a lhůta začíná běžet ve chvíli, kdy od vás obdržíme potvrzený dobropis se správně vyplněnými údaji, abychom věděli, kam platbu poslat. Na vrácení své platby u nás nemusíte čekat měsíc, jako u některých jiných dodavatelů. Víme, že s financemi potřebujete efektivně nakládat a držet vaši platbu o něco déle by od nás nebylo vstřícné. Především nám jde o vaši spokojenost.
Přátelské řešení mimosoudních sporů
V případě sporu mezi spotřebitelem a společností Technimax s.r.o. se budeme snažit co nejsnadnějším způsobem dosáhnout dohody. Pokud to nebude možné, přistoupíme k té nejpřátelštější variantě, tedy mimosoudnímu řešení sporu.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
Za celou historii firmy neevidujeme jediný spor se spotřebitelem řešený prostřednictvím ČOI nebo soudní cestou. Prioritou je spokojený zákazník, a i pokud s názorem zákazníka nesouhlasíme, hledáme řešení akceptovatelné pro obě strany.