Záruka – vaše jistota a důvěra v nás

Záruka – Technimax

Jak dlouho a jaký je cíl

Základní záruku na všechno zboží poskytujeme v délce 13 měsíců (pokud není uvedeno jinak).

Základní záruky lze prodloužit na 25, 37 nebo až 49 měsíců za odpovídající příplatek uvedený u konkrétního zboží pod záložkou konfigurace. Záruka se nevztahuje na spotřební materiál (množství náplně v toneru tiskáren a aktuální kapacitu baterie notebooků).

Cílem záruky, kterou poskytujeme, není splnit jen zákonné povinnosti nebo se z nich dokonce vyvléci, naše záruka má být pro vás jistotou, že vám bude zakoupené zboží k dispozici v plně funkčním stavu, a pokud tomu tak není, sjednáme do druhého dne nápravu. Toto vám garantujeme.

Jak to funguje

Protože vše, co pro vás tvoříme, vzniká na naší provozovně v Rapotíně, je potřeba záruku uplatňovat pouze na adrese skladu uvedené v sekci Kontakty. Pokud zásilku s reklamacemi zašlete na jinou adresu, nebude v naší moci s ní cokoli udělat.

Většina námi nabízeného zboží je krátkodobě použitá. Pochází z ukončených 1–3 letých leasingů nebo výstav a předváděcích akcí. Soustřeďujeme se výhradně na značky Dell a HP, díky čemuž jsme schopni zajistit nadstandardní úroveň servisu a předat vám špičkové know-how v oblasti repasované techniky. Máme tedy nejen dostatek zkušeností s konkrétními modely, ale i dostatek dílů po celou dobu záruky a náhradní stroje pro případnou výměnu.

Proč my

Vzhledem k tomu, že daná zařízení pracovala bez problémů u prvního uživatele, nabízíme je k dalšímu prodeji. Leasingová firma tyto stroje ještě před prodejem otestuje a dodá naší firmě. Nakupujeme pouze testované a na 100% funkční zboží bez jakýchkoliv závad. U nás je vše poctivě kontrolováno jak z vizuální stránky, tak z pohledu funkčního. Námi nabízené zboží tedy prochází trojí kontrolou a lze konstatovat, že všechno vadné zboží je tímto odfiltrováno.

Jak řešíme záruku

Pokud nás zákazník informuje o sebemenších problémech se zakoupeným zbožím, rádi pomůžeme vše vyřešit v nejkratším možném termínu. Ve většině případů se jedná o potíže vzniklé špatnou nebo neúplnou instalací např. nenainstalování ovladačů. I v těchto případech však vycházíme všem zákazníkům vstříc a poskytujeme nadstandardní podporu. Jen mizivé procento nahlášených problémů lze považovat za skutečnou reklamaci.

Většinou tuto situaci řešíme okamžitou výměnou celého zařízení. Partneři s rámcovou smlouvou obvykle obdrží náhradní zboží následující den od nahlášení závady a vadnou techniku nám vrací až dodatečně. I když je zboží ihned opraveno, je zařazeno do zvláštního režimu s dlouhodobým testováním. V případě, že se jedná o neoprávněnou reklamaci, neúčtujeme zákazníkovi žádný poplatek a zasíláme zboží zpět na naše náklady. Pokud je zákazník přesto nespokojen se zakoupeným zbožím, lze ho ve lhůtě třiceti dní od nákupu vrátit a požadovat jiné zboží či vrácení peněz. To platí i pro firemní zákazníky, i když nám zákon tuto povinnost neukládá.

Pokud potřebujete informace

Pokud narazíte na nějaký problém nebo budete mít nějaké pochybnosti, klidně nás kontaktujte. Budeme se vám snažit pomoci, a to i v případě, že nepůjde o závadu. V sekci nejčastějších dotazů najdete mimo jiné i odpovědi na často kladené dotazy ohledně reklamace zboží a pozáručních oprav.