- Repasované notebooky
- Repasované počítače
- Repasované monitory
- Repasované tiskárny HP
- Repasované tablety
- Repasované servery Dell
- Repasované příslušenství a komponenty
- Repasované notebooky Dell Latitude
- Dell Latitude E6230
- Dell Latitude E6420
- Dell Latitude E6520
- Dell Latitude E6530
- Dell Latitude E6540
- Dell Latitude E6430
- Dell Latitude E7240
- Dell Latitude E7440
- Dell Latitude E6330
- Dell Latitude E6440
- Dell Latitude E7450
- Dell Latitude E6320
- Stanice Dell Precision
- Dell Precision T5810
- Dell Precision T3500
- Dell Precision T3600
- Dell Precision T3610
- Dell Precision T5600
- Dell Precision T7600
- Notebooky Dell Precision
- Dell Precision M4700
- Dell Precision M6700
- Dell Precision M4800
- Dell Precision M6800
- Repasované počítače Dell Optiplex
- Dell OptiPlex 780
- Dell OptiPlex 790
- Dell OptiPlex 990
- Dell OptiPlex 7010
- Dell OptiPlex 9010
- Dell OptiPlex 7020
- Dell OptiPlex FX170
- Dell OptiPlex 9020
- Tiskárny HP LaserJet
- HP LaserJet 2055
- HP LaserJet M401
- HP LaserJet Pro M402
- Servery Dell PowerEdge
- Dell PowerEdge R720
- Dell PowerEdge R710
- Dell PowerEdge R620
- Dell PowerEdge R610
- Tablety Dell Venue
- Dell Venue 11

Záruka – vaše jistota a důvěra v nás
Jak dlouho a jaký je cíl
Základní záruku na všechno zboží poskytujeme v délce 13 měsíců (pokud není uvedeno jinak).
Základní záruky lze prodloužit na 25, 37 nebo až 49 měsíců za odpovídající příplatek uvedený u konkrétního zboží pod záložkou konfigurace. Záruka se nevztahuje na spotřební materiál (množství náplně v toneru tiskáren a aktuální kapacitu baterie notebooků).
Cílem záruky, kterou poskytujeme, není splnit jen zákonné povinnosti nebo se z nich dokonce vyvléci, naše záruka má být pro vás jistotou, že vám bude zakoupené zboží k dispozici v plně funkčním stavu, a pokud tomu tak není, sjednáme do druhého dne nápravu. Toto vám garantujeme.
Jak to funguje
Protože vše, co pro vás tvoříme, vzniká na naší provozovně v Rapotíně, je potřeba záruku uplatňovat pouze na adrese skladu uvedené v sekci Kontakty. Pokud zásilku s reklamacemi zašlete na naši fakturační adresu, vrátí se vám jako nevyzvednutá. Žádné zásilky na fakturační adrese z logistických důvodů nepřebíráme.
Většina námi nabízeného zboží je krátkodobě použitá. Pochází z ukončených 1–3 letých leasingů nebo výstav a předváděcích akcí. Soustřeďujeme se výhradně na značky Dell a HP, díky čemuž jsme schopni zajistit nadstandardní úroveň servisu a předat vám špičkové know-how v oblasti repasované techniky. Máme tedy nejen dostatek zkušeností s konkrétními modely, ale i dostatek dílů po celou dobu záruky a náhradní stroje pro případnou výměnu.
Proč my
Vzhledem k tomu, že daná zařízení pracovala bez problémů u prvního uživatele, nabízíme je k dalšímu prodeji. Leasingová firma tyto stroje ještě před prodejem otestuje a dodá naší firmě. Nakupujeme pouze testované a na 100% funkční zboží bez jakýchkoliv závad. U nás je vše poctivě kontrolováno jak z vizuální stránky, tak z pohledu funkčního. Námi nabízené zboží tedy prochází trojí kontrolou a lze konstatovat, že všechno vadné zboží je tímto odfiltrováno.
Jak řešíme záruku
Pokud nás zákazník informuje o sebemenších problémech se zakoupeným zbožím, rádi pomůžeme vše vyřešit v nejkratším možném termínu. Ve většině případů se jedná o potíže vzniklé špatnou nebo neúplnou instalací např. nenainstalování ovladačů. I v těchto případech však vycházíme všem zákazníkům vstříc a poskytujeme nadstandardní podporu. Jen mizivé procento nahlášených problémů lze považovat za skutečnou reklamaci.
Většinou tuto situaci řešíme okamžitou výměnou celého zařízení. Partneři s rámcovou smlouvou obvykle obdrží náhradní zboží následující den od nahlášení závady a vadnou techniku nám vrací až dodatečně. I když je zboží ihned opraveno, je zařazeno do zvláštního režimu s dlouhodobým testováním. V případě, že se jedná o neoprávněnou reklamaci, neúčtujeme zákazníkovi žádný poplatek a zasíláme zboží zpět na naše náklady. Pokud je zákazník přesto nespokojen se zakoupeným zbožím, lze ho ve lhůtě čtrnácti dnů od nákupu vrátit a požadovat jiné zboží či vrácení peněz. To platí i pro firemní zákazníky, i když nám zákon tuto povinnost neukládá. Partneři s rámcovou smlouvou mohou vracet zboží bez udání důvodu dokonce po dobu třiceti dnů po zakoupení.
Pokud potřebujete informace
Pokud narazíte na nějaký problém nebo budete mít nějaké pochybnosti, klidně nás kontaktujte. Budeme se vám snažit pomoci, a to i v případě, že nepůjde o závadu. V sekci nejčastějších dotazů najdete mimo jiné i odpovědi na často kladené dotazy ohledně reklamace zboží a pozáručních oprav.