Uživatel: Nepřihlášený
Hlavní strana / Záruka – vaše jistota a důvěra v nás
Záruka - Technimax

Záruka – vaše jistota a důvěra v nás

Jak dlouho a jaký je cíl

Základní záruku na všechno zboží poskytujeme v délce 13 měsíců (pokud není uvedeno jinak).

Základní záruky lze prodloužit na 25 nebo 37 měsíců za odpovídající příplatek uvedený u konkrétního zboží pod záložkou konfigurace. Záruka se nevztahuje na spotřební materiál (množství náplně v toneru tiskáren a aktuální kapacitu baterie notebooků).

Cílem záruky, kterou poskytujeme, není splnit jen zákonné povinnosti nebo se z nich dokonce vyvléci, naše záruka má být pro vás jistotou, že vám bude zakoupené zboží k dispozici v plně funkčním stavu, a pokud tomu tak není, sjednáme ve lhůtě pěti pracovních dnů nápravu. Toto vám garantujeme.

Jak to funguje

Protože vše, co pro vás tvoříme, vzniká na naší provozovně v Šumperku, je potřeba záruku uplatňovat pouze na adrese skladu uvedené v sekci Kontakty. Pokud zásilku s reklamacemi zašlete na naši fakturační adresu, vrátí se vám jako nevyzvednutá. Žádné zásilky na fakturační adrese z logistických důvodů nepřebíráme.

Většina námi nabízeného zboží je krátkodobě použitá. Pochází z ukončených 1-3 letých leasingů nebo výstav a předváděcích akcí. Soustřeďujeme se výhradně na značky Dell a HP, díky čemuž jsme schopni zajistit nadstandardní úroveň servisu a předat vám špičkové know-how v oblasti repasované techniky. Máme tedy nejen dostatek zkušeností s konkrétními modely, ale i dostatek dílů po celou dobu záruky a náhradní stroje pro případnou výměnu.

Proč my

Vzhledem k tomu, že daná zařízení pracovala bez problémů u prvního uživatele, nabízíme je k dalšímu prodeji. Leasingová firma tyto stroje ještě před prodejem otestuje a dodá naší firmě. Nakupujeme pouze testované a na 100% funkční zboží bez jakýchkoliv závad. U nás je vše poctivě kontrolováno jak z vizuální stránky, tak z pohledu funkčního. Námi nabízené zboží tedy prochází trojí kontrolou a lze konstatovat, že všechno vadné zboží je tímto odfiltrováno.

Jak řešíme záruku

Pokud nás zákazník informuje o sebemenších problémech se zakoupeným zbožím, rádi pomůžeme vše vyřešit v nejkratším možném termínu. Ve většině případů se jedná o potíže vzniklé špatnou nebo neúplnou instalací např. nenainstalování ovladačů. I v těchto případech však vycházíme všem zákazníkům vstříc a poskytujeme nadstandardní podporu. Jen mizivé procento nahlášených problémů lze považovat za skutečnou reklamaci. Většinou tuto situaci řešíme okamžitou výměnou celého zařízení. Partneři s rámcovou smlouvou obvykle obdrží náhradní zboží následující den od nahlášení závady a vadnou techniku nám vrací až dodatečně. I když je zboží ihned opraveno, je zařazeno do zvláštního režimu s dlouhodobým testováním. V případě, že se jedná o neoprávněnou reklamaci, neúčtujeme zákazníkovi žádný poplatek a zasíláme zboží zpět na naše náklady. Pokud je zákazník přesto nespokojen se zakoupeným zbožím, lze ho ve lhůtě čtrnácti dnů od nákupu vrátit a požadovat jiné zboží či vrácení peněz. To platí i pro firemní zákazníky, i když nám zákon tuto povinnost neukládá. Partneři s rámcovou smlouvou mohou vracet zboží bez udání důvodu dokonce po dobu třiceti dnů po zakoupení.

Pokud potřebujete informace

Pokud narazíte na nějaký problém nebo budete mít nějaké pochybnosti, klidně nás kontaktujte. Budeme se vám snažit pomoci, a to i v případě, že nepůjde o závadu. V sekci nejčastějších dotazů najdete mimo jiné i odpovědi na často kladené dotazy ohledně reklamace zboží a pozáručních oprav.