Uživatel: Nepřihlášený
Hlavní strana / Jak reklamovat
Reklamační řád - Technimax

Jak reklamovat

O záruce všeobecně

Ke každému zboží zakoupenému u firmy Technimax s.r.o. je přiložena faktura, která slouží zároveň jako záruční list, a prázdný formulář reklamačního protokolu pro jednoduché zadání případné reklamace. Osobním převzetím zboží nebo převzetím zboží od dopravce kupující souhlasí s obchodními podmínkami a reklamačním řádem společnosti Technimax s.r.o. a potvrzuje, že byl s nimi seznámen.

Zavazujeme se

Firma Technimax s.r.o. se zavazuje, že dodané zboží bude po stanovenou dobu záruky způsobilé pro použití k danému účelu. Délka této záruky je uvedena na faktuře u každé položky.

Na co se záruka nevztahuje

  • Vypršela-li u reklamovaného zboží dnem převzetí do opravy záruční doba, tedy zboží je po záruce
  • Na spotřební materiál (stav toneru nebo aktuální kapacita baterie), jehož doba životnosti je dána charakterem používání zboží
  • Používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svoji teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy běžnému kancelářskému prostředí
  • Na škody vzniklé v důsledku živelné katastrofy, násilného poškození
  • Při porušení nebo odstranění výrobních VOID štítků s vyznačeným výrobním číslem a katalogovým označením

Jak uplatnit reklamaci

Kupující doručí na vlastní náklady a riziko reklamované zboží na adresu provozovny prodávajícího, tj. Technimax s.r.o., Žerotínova 87, 78701 Šumperk - Bělidlo. Zásilky s reklamacemi doručené na fakturační adresu uvedenou v sekci Kontakty z technických důvodů nepřebíráme. Reklamovaný produkt musí být doplněn o přesný popis závady. Pro tento účel je vhodné použít připravený reklamační protokol. Za případnou ztrátu a poškození dat nenese prodávající odpovědnost, proto doporučujeme si je zálohovat.

Vyřízení reklamace

Pracujeme na sto deset procent a nespokojíme se s průměrem, proto jsme se zavázali, že vaši případnou reklamaci nevyřešíme v zákonné lhůtě třiceti dnů, ale už do pěti pracovních dnů. Za tímto si stojíme a garantujeme vám to. Lhůta pěti pracovních dnů začíná běžet dodáním reklamovaného zboží na adresu našeho skladu v kompletním stavu včetně všech náležitostí, jako jsou například označení odběratele nebo popis závady. Za den vyřízení je považován den odeslání vyřízené reklamace na adresu zákazníka. Ptáte se, jak to funguje ve skutečnosti? Máme pro vás dobrou zprávu! Průměrná délka vyřízení reklamace je u nás statisticky totiž pouhých 2,3 dne.

Záruka se prodlužuje o dobu reklamace. Vyřízené reklamace budou kupujícímu zasílány přepravní službou nebo uschovány v provozovně v Šumperku dle dohody.

Závěrem

Tento reklamační řád je platný od 1.9.2016 a ruší veškerá předchozí ustanovení a zvyklosti v souvislosti s vyřizováním reklamací a zárukou na zboží. Protože na sobě neustále pracujeme a chceme se zlepšovat, vyhrazujeme si právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.

Podle posledních analýz jsme v posledním účetním období uznali více jak 98 % všech podaných reklamací. Ptáte se proč? Protože záruku považujeme jako pomoc zákazníkům a nevyhýbáme se jí. Záruční opravy jsou pro nás velkou zkušeností a zpětnou vazbou, která nám pomáhá se zdokonalovat na technické úrovni.

Vypršela vám záruka? Nevadí! Kontaktujte nás, rádi vám pomůžeme i po záruce. Pozáruční opravy provádíme zdarma. Hradíte si jen náhradní díly. Máme pro vás ale přece jenom jednu špatnou zprávu: Pokud potřebujete poradit, opravit, nebo jen otestovat zboží, které není zakoupené u nás, nepomůžeme vám. Pozáruční servis a podpora se vztahuje jen námi dodané zboží. Za tímto si stojíme.

V sekci nejčastějších dotazů najdete mimo jiné i odpovědi na často kladené dotazy ohledně reklamace zboží a pozáručních oprav.

Tento web používá soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.