Jak reklamovat

Reklamační řád – Technimax

O záruce všeobecně

Ke každému zboží zakoupenému u firmy Technimax s.r.o. je přiložena faktura, která slouží zároveň jako záruční list, a prázdný formulář reklamačního protokolu pro jednoduché zadání případné reklamace. Osobním převzetím zboží nebo převzetím zboží od dopravce kupující souhlasí s obchodními podmínkami a reklamačním řádem společnosti Technimax s.r.o. a potvrzuje, že byl s nimi seznámen.

Zavazujeme se

Firma Technimax s.r.o. se zavazuje, že dodané zboží bude po stanovenou dobu záruky způsobilé pro použití k danému účelu. Délka této záruky je uvedena na faktuře u každé položky.

Na co se záruka nevztahuje

  • Vypršela-li u reklamovaného zboží dnem převzetí do opravy záruční doba, tedy zboží je po záruce
  • Na spotřební materiál (stav toneru nebo aktuální kapacita baterie), jehož doba životnosti je dána charakterem používání zboží
  • Používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svoji teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy běžnému kancelářskému prostředí
  • Na škody vzniklé v důsledku živelné katastrofy, násilného poškození
  • Při porušení nebo odstranění výrobních VOID štítků s vyznačeným výrobním číslem a katalogovým označením

Jak uplatnit reklamaci

Kupující doručí na vlastní náklady a riziko reklamované zboží na adresu provozovny prodávajícího, tj. Technimax s.r.o., U Splavu 642, 78813 Rapotín. Reklamovaný produkt musí být doplněn o přesný popis závady. Pro tento účel je vhodné použít připravený reklamační protokol. Za případnou ztrátu a poškození dat nenese prodávající odpovědnost, proto doporučujeme si je zálohovat.

Vyřízení reklamace do druhého dne

Společně s nákupem u nás získáte službu, která nemá ve světě repasované výpočetní techniky obdoby a snese i srovnání se službami předních výrobců nové výpočetní techniky.

Garantujeme vám totiž vyřízení vaší reklamace zboží, které je v záruce, nejpozději následující pracovní den, a to na všechny produkty, které si u nás zakoupíte. Za tuto službu u nás nic nepřiplácíte, je již v ceně zboží.

Také nechápete, proč vám někdo slibuje, že se vašim požadavkem začne zabývat do druhého dne, nebo do pěti dnů? Pro vás je přece podstatné, kdy bude váš problém vyřešen, ne kdy se jím začne dodavatel zabývat! Chápeme to stejně, a proto se naše garance vztahuje na kompletní vyřízení vašeho požadavku, a nejen započetí jeho řešení. Chceme vaše problémy řešit, a ne se jen schovávat za chytře napsané obchodní podmínky. Proto vám také důležité věci garantujeme.

Vyšší řady nových produktů značky Dell výrobce doplňuje o podobný typ záruky, NBD, tedy Next Business Day, podmiňuje ji však dostupností konkrétního náhradního dílu. Pokud tedy výrobce nemá k dispozici náhradní díl, musíte i tak na vyřízení reklamace čekat. My vás nechceme zatěžovat našimi starostmi a vyřízení vám jednoduše garantujeme.

Existují však výjimky, kdy není možné reklamaci do druhého dne vyřídit:

  1. Pokud se závada projevuje jen nahodile, nebo je potřeba provést na reklamovaném produktu dlouhodobý zátěžový test. Po dohodě se zákazníkem se může vyřízení takové reklamace posunout o jednotky dnů.
  2. Pokud si zákazník domluví s infolinkou Technimax nadstandardní řešení reklamace (například překopírování dat zákazníka na novy disk) může se vyřízení reklamace posunout o jednotky dnů.
  3. Pokud si zákazník domluví s infolinkou Technimax s vyřízením reklamace ještě nějakou nesouvisející úpravu (navýšení RAM, nebo výměnu disku za SSD), může se vyřízení reklamace posunout o jednotky dnů.
  4. Pokud zákazník objedná další zboží nebo se mu bude později posílat ještě jiná zásilka, je možné po dohodě mezi infolinkou Technimax a zákazníkem odeslat zboží z reklamace později společně s jiným zbožím v jedné zásilce.

Garance vyřízení reklamace do druhého dne platí pouze v místě provozovny prodejce (Technimax, U Splavu 642, 78813 Rapotín), nikoliv on-site (u zákazníka).

Jakmile váš stroj přijde na reklamaci, automaticky ho hned vyfoukáme od prachu a vyčistíme, než se problémem začneme zabývat. Ať už je tedy reklamace uznána nebo ne, vždy od nás dostanete navíc tuto službu, základní údržbu zdarma.

Závěrem

Tento reklamační řád je platný od 21.1.2019 a ruší veškerá předchozí ustanovení a zvyklosti v souvislosti s vyřizováním reklamací a zárukou na zboží. Protože na sobě neustále pracujeme a chceme se zlepšovat, vyhrazujeme si právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.

Podle posledních analýz jsme v posledním účetním období uznali více jak 98 % všech podaných reklamací. Ptáte se proč? Protože záruku považujeme jako pomoc zákazníkům a nevyhýbáme se jí. Záruční opravy jsou pro nás velkou zkušeností a zpětnou vazbou, která nám pomáhá se zdokonalovat na technické úrovni.

Vypršela vám záruka? Nevadí! Kontaktujte nás, rádi vám pomůžeme i po záruce. Pozáruční opravy provádíme zdarma. Hradíte si jen náhradní díly. Máme pro vás ale přece jenom jednu špatnou zprávu: Pokud potřebujete poradit, opravit, nebo jen otestovat zboží, které není zakoupené u nás, nepomůžeme vám. Pozáruční servis a podpora se vztahuje jen námi dodané zboží. Za tímto si stojíme.

V sekci nejčastějších dotazů najdete mimo jiné i odpovědi na často kladené dotazy ohledně reklamace zboží a pozáručních oprav.