Historie firmy
Naše historie
I když jsme na trhu od roku 1997, tvrdíme o sobě, že jsme mladá a rychle se rozvíjející firma. Náš tým je totiž složen převážně z mladých lidí, jejichž průměrný věk se pohybuje kolem 25 let. Jak postupně stárneme, posilujeme tým především o absolventy se zdravým sebevědomím.
Udržováním mladého a svěžího týmu dokážeme stále vymýšlet nové věci a jít stále dopředu. Nechceme se spokojit se zaběhlými postupy a čekat, co bude. Chceme tvořit budoucnost a měnit trh s repasovanou výpočetní technikou.
Období 1997 až 1998
Psal se rok 1997, zakladatel a současný CEO firmy nakoupil a obratem přeprodal první „montovanou“ PC sestavu s černobílým monitorem, ale místo vytouženého zisku skončil tento „obchod“ ve ztrátě. Nenechal se ale odradit a po pár měsících následovaly další, ale tentokrát úspěšné, obchody. Nakupování se už neomezilo pouze na jediný kus. Tehdy „frčely“ počítače s procesory Intel 286, 386 a o barevných monitorech si mohl nechat jen zdát. Trh s použitými notebooky prakticky neexistoval a repasovaná technika prostě „nebyla“. Skvělých výsledů se mu však tehdy podařilo dosáhnout především díky odprodeji vyřazené techniky z tehdejších PVT, kde se ukrývala řada nedoceněných pokladů ve formě jehličkových tiskáren. Poptávka byla obrovská a fronty zákazníků před soukromým bytem se nezkracovaly. S narůstajícím úspěchem rostla potřeba prostoru, a tak věci běžného denního užívání musely ustoupit stranou a začal se tvořit improvizovaný sklad. Balkon panelového bytu tak byl zarovnán stojany CRT monitorů, horní patro dvoupatrové postele posloužilo skvěle jako regál na monitory. V pokoji i ložnici byly všechny stěny obloženy stohy počítačů a obývací pokoj se skleněným stolkem se proměnil v improvizovanou prodejnu a showroom.
Období 1999 až 2002
Dodavatelé v tuzemsku nestačili dodávat, a proto se zakladatel vydal hledat zajímavé zboží do zahraničí. Řada bláznivých výletů po území současné EU, které absolvoval ještě jako nezkušený obchodník, se zprvu jevila jako nesmyslná. Brzy se mu však podařilo realizovat první obchod s německým partnerem. Nevyzrálost a nezkušenost byla na první pohled patrná, a proto musel nynější CEO překonávat obrovskou nedůvěru zahraničních obchodních partnerů. Obchody se zahraničím se postupně rozběhly na plné obrátky. Celý tehdejší obchodní systém, nebo spíše „nesystém“ se zdá z dnešního pohledu až komický, ale dříve tak prostě věci fungovaly.
Rok 2003
Velkým, avšak nevyhnutelným, krokem bylo pronajmutí cca 120 metrů čtverečných skladu v bídném stavu a založení společnosti (s.r.o.). Byl to ten správný okamžik opřít se do podnikání naplno. Nastoupil první zaměstnanec a nastal čas najmout si další sklad a kancelář.
Období 2004 až 2009
Období získávání zkušeností, budovaní vztahů, posilování cash-flow a získávání know-how, které jsme se rozhodli dále přenášet na naše zákazníky. Byl to skvělý start do velkého světa businessu.
Rok 2010
V tomto roce již začal vznikat nový tým nadšených lidí, tvořících zdravé jádro firmy. Společně jsme se pustili do budování nového informačního systému. Vznikl rovněž zcela nový e-shop se základními uživatelskými funkcemi. Byli jsme velmi malá firma, kterou v našem oboru prakticky nikdo neznal.
Rok 2011
Nově zprovozněný informační systém jsme začali napojovat na zákaznickou podporu a začali poskytovat opravdu kvalitní servis. Ve větším měřítku jsme spustili službu komisního prodeje pro dealerský prodej.
Rok 2012
Tento rok byl zlomový v celé historii firmy. Změnili jsme strategii firmy a hlavním středobodem našeho snažení se stal jen a jen zákazník. Od tohoto okamžiku začaly obraty firmy dynamicky růst.
Posílili jsme podporu prodeje na obchodní úrovni, čemuž nejvíce pomohly nové datové XML výstupy, automaticky generované PDF katalogy, ceníky a letáky. Vše parametrické a uzpůsobené pro dealerský prodej.
Rok 2013
Požadavky rostly a prostory přestaly vyhovovat. Přibyli další členové týmu a my se ocitli na další křižovatce. Logickým vyústěním tehdy bylo stěhování v dubnu roku 2013, které bylo sice hektické, ale rozvázalo nám ruce a otevřelo nové možnosti. Měli jsme již k dispozici cca 1000 m2 plochy s vlastním parkovištěm a zázemím. Počet zaměstnanců se rozrostl na 10 a současný CEO se stáhl z operativy.
Rok 2014
Tento rok byl symbolem expanze do zahraničí. Nemalé investice do budování systému prodeje na Slovensku nám ukázaly nové možnosti a pomohly nám objevit zcela nové cesty, jak zákazníkům skutečně pomáhat.
Naše portfolio služeb jsme rozšířili o pronájem repasované výpočetní techniky, o který je vždy obrovský zájem především v době konání voleb.
Lidé v segmentu repasované techniky už nás zaregistrovali a začali nás brát vážně. Stali jsme se silným hráčem, který se chce spolupodílet na tvorbě trhu s repasovanou výpočetní technikou.
Rok 2015
Sami jsme vyvinuli zcela nový SW na testování počítačů, notebooků a baterií s cílem zvýšit kapacitu a poskytnout zákazníkům ještě důkladněji otestované zboží. Díky novému systému přípravy zboží k prodeji se nám podařilo výrazně snížit procento reklamací a nesprávně odbavených zásilek.
Díky velkému úsilí při jednání se zahraničními partnery se nám podařilo významným způsobem rozšířit portfolio spolehlivých dodavatelů repasované techniky. Od tohoto okamžiku jsme schopni poskytovat zákazníkům opravdu kompletní sortiment repasované techniky Dell, a to prakticky nonstop, bez výpadku. V tomto mikro segmentu se stáváme jedničkou na českém trhu.
Od tohoto roku jsme se zavázali pravidelně přispívat na vybrané veřejně prospěšné projekty s cílem pomáhat tam, kde je to skutečně potřeba. O úspěch se totiž chceme dělit. Jako první jsme podpořili neziskovou organizaci Šance Olomouc o.p.s., a to částkou 100 000 Kč, která mířila na podporu dlouhodobě onkologicky nemocným dětem.
Rok 2016
Do světa jsme vypustili zcela nové garance, které mají dát našim zákazníkům signál, že se na nás můžou spolehnout. Při objednávce do 15:00 doručujeme hned následující den, reklamace vyřizujeme do 5ti dnů, informace na infolince jsou pro zákazníky k dispozici prakticky ihned a poškozené zásilky zákazníkovi nahrazujeme automaticky a také prakticky ihned.
E-shop jsme doplnili o řadu skvělých funkcí, jako jsou blog plný nabitých informací nebo pokročilé filtrování produktů napojené na pestrý konfigurátor.
Rok 2017
Toto období se stalo obdobím hledání správných řešení. Podařil se nám vyladit systém kvality produktů a zajistit tak nabídku zboží výhradně v kvalitě A tak, aby se zákazník při objednávce nemusel omezovat filtrováním dle kvality. Nový systém nás stojí spoustu energie a prostředků, ale zákazníci kvalitu oceňují. Některým počítačům a notebookům dokonce dáváme nový lak a měníme displeje za nové.
Pro partnery v dealerském programu jsme připravili nové funkce jako jsou rezervace, katalogy, letáky, výprodej a další.
Pro zlepšení služeb nově umožňujeme dodání třemi různými přepravci. Zákazník si tak snadno dokáže vybrat sebou preferovaného přepravce.
V tomto roce jsme také připravili pro návštěvníky našeho webu spoustu zajímavého obsahu z oblasti repasované techniky. Chceme se dělit o naše know-how, a proto se do tvorby obsahu nově zapojil celý náš tým.
Naši posedlost spokojeností zákazníka jsme podtrhli posílením našeho týmu infolinky a prodloužením záruky na více jak 4 roky.
Rok 2018
Rok 2018 se nesl ve znamení ekonomické konjunktury, která s sebou nesla zvýšené sebevědomí nejen firem, ale i domácností. Tato nálada nepřála tolik potřebné opatrnosti v nakládání s finančními prostředky a firmy i domácnosti vesele utrácely a dávaly přednost nákupu techniky nové. Repasovaná technika ustoupila do ústraní. Tento hendikep se nám podařilo kompenzovat zvýšením efektivity provozu a hledáním úspor. Výsledkem byla stagnace obratu oproti roku 2017. Je to poprvé od roku 2010, kdy náš obrat nerostl o desítky procent. V součtu však lze toto období hodnotit pozitivně, protože tímto mírně vzrostl podíl firmy Technimax na trhu s repasovanou technikou, jelikož celkově trh s repasovanou technikou lehce propadl.
I když výše obratu oproti roku 2017 stagnovala, EBITDA, tedy zisk před započtením úroků, daní a odpisů, stoupl. Je to důkazem poctivosti naší práce. Nejsme jen průměrnou firmou, která nakupuje a prodává. Stáváme se technologickou společností se silným know-how, které přetavujeme do špičkových služeb. Za tento vysoký standard si zákazníci rádi připlatí.
V červnu jsme se přestěhovali do nových prostor, které jsou konečně v majetku firmy a můžeme se tedy plně soustředit na budování zázemí, tedy zlepšení vnitrofiremních procesů, což má mít za následek ještě vyšší kvalitu dodávaného zboží a služeb, ještě rychlejší dodání, servis a kvalitnější podporu. Stěhování provozu se nám podařilo zvládnout během jediného víkendu, a proto nedošlo ani k sebemenšímu výpadku v dodávkách zboží a služeb. Stálo nás to spoustu energie a sil, ale protože chceme být spolehlivým partnerem našich zákazníků, makali jsme opravdu poctivě.
V září jsme oslavili 15 let působení firmy Technimax na trhu.
Neustále se opakující dotazy na kvality A, A-, B+ atd. jsme se rozhodli vyřešit jedinou možnou kvalitou, a to A+ (již v roce 2017). Aby měl zákazník naprostou jistotu v kvalitě objednávaného zboží a nekupoval „zajíce v pytli“, definovali jsme přesně garance kvality pro všechny typy dodávané techniky. Tato sada dokumentů nás zavazuje k naprosto přesným kvalitativním vlastnostem, které musí každý kus dodávané techniky splňovat. Tento nový závazek snížil vratkovost pod 1 % (kolik zboží se nám vrátí od zákazníků zpět). Zjednodušeně řečeno, jen každý stý zákazník nám vrátí zboží zpět (započítáváme sem i případy, kdy je zboží v pořádku, jen zákazník zvolí nevhodné zařízení pro dané použití).
Plotnové disky jsou nejporuchovější částí počítačů a notebooků. Spustili jsme v rámci kontroly zboží i detailní testování pevných disků, čímž vyřadíme i některé disky, které se tváří jako v pořádku, ale jejich délka užívání překračuje naše povolené limity, a my je preventivně nahrazujeme novými. Cílem tohoto projektu bylo snížit reklamovanost pevných disků, což se povedlo. Počet reklamací pevných disků klesl meziročně o více než 38 %.
Pro zvýšení zákaznické spokojenosti jsme spustili zadávání reklamací online. Stačí se přihlásit na webu a vyplnit výrobní číslo. Systém zákazníkovi zobrazí konfiguraci v době prodeje, cenu a platnost záruky. Vyplněním popisu závady lze během pár vteřin založit reklamaci. Žádné složité vypisování papírových formulářů.
Na přelomu roku jsme spustili v našich podmínkách naprosto nevídanou službu „garance vyřízení reklamace do druhého dne“, kterou jsme zavedli v našem oboru jako jediní. Jsme si jisti, že nás bude konkurence kopírovat, ale my rádi posouváme trh a měníme svět k lepšímu. Proto vyzýváme i ostatní dodavatele repasované techniky, aby se k nám s touto službou připojili.
Dobré ekonomické výsledky nám umožňují dodržet slib a předávat 2 % zisku na neziskové projekty, které pomáhají všude tam, kde je potřeba.
Rok 2018 hodnotíme jako velice přínosný. Jak se říká: „Žádný strom neroste do nebe“ a my jsme se naučili strašně moc věcí. Jsme teď chytřejší, silnější a připraveni čelit dalším výzvám.
Rok 2019
Toto období bylo pro firmu Technimax velkou výzvou. Boj o zákazníka se vyostřil a řada firem přivedla na trh levnější zboží s nižší kvalitou. To nás přinutilo hledat úspory a nacházet stále nové cesty, jak dělat svou práci efektivněji. Podařilo se. Snížili jsme náklady, a přitom kvalita zboží ani služeb neutrpěla. Na portále heureka.cz jsme si zasloužili skvělé hodnocení 100 %.
V oblasti logistiky jsme u většiny zásilek na přání zákazníků nahradili nepraktické bublinky speciálními vaky, které lze po rozbalení zboží snadno zlikvidovat. Vývoj tohoto řešení nám zabral více jak půl roku, ale nyní používáme opravdu bezpečné vaky, které jsou více šetrné k životnímu prostředí, a ještě lépe ochrání zabalené produkty při přepravě.
I nadále nejméně oblíbenou činností zůstávají reklamace. Průměrnou dobu jejich vyřízení jsme snížili z 1,3 dne na 1,2 dne. Tento výsledek je opravdu skvělý, pokud si uvědomíme, že se do výpočtu započítávají i dny volna. Zkrátka garanci vyřízení reklamace do druhého dne jsme plnili i v roce 2019. Jsme na to pyšní. Očekávali jsme, že nás budou ostatní konkurenční firmy následovat, ale asi nikdo nepracuje s takovým nasazením, jako my. Škoda. ☹
Na základě naší garance doručení následující pracovní den se našim klukům na prodejně podařilo dosáhnout skvělých výsledků i při vyřizování objednávek. Nezávislý portál nám v květnu 2019 na základě recenzí uživatelů přisoudil průměrnou rychlost doručení 1,5 dne. To je skvělý výsledek, zvlášť pokud si uvědomíme, že do této lhůty se započítávají i dny volna. V našem oboru jsme byli opět nejrychlejší.
Od dubna 2019 až do konce roku se náš vývojový tým pilně věnoval nasazení nové technologie v celkové hodnotě přesahující 2 mil. Kč, která má zajistit u všech notebooků klávesnice s českými znaky, a to i u podsvícených variant. Těšíme se na konec nepraktických přelepek, které při zapnutém podsvícení zabraňovaly svícení některých tlačítek. Stovky hodin práce nás posunuly směrem k cíli. Tedy kompletní česká klávesnice tak, jak ji známe u nových notebooků. Pro zákazníky ze Slovenska a Maďarska samozřejmě vyvíjíme odpovídající znakové sady.
Vážíme si vaší přízně. Peníze, které nás svým nákupem necháte vydělat, vracíme zpět do firmy, do věcí, které vám, našim zákazníkům, přinesou další komfort a přidanou hodnotu. Také proto tak vysokých investic nelitujeme. Jsme tady pro vás.
Nejen do vývoje jsme investovali finanční prostředky, které jste nám nákupem zboží svěřili. Za uplynulých 12 měsíců jsme rozdělili celkem 125 055 Kč. Naše pomoc směřovala k nákupu zdravotního vybavení a zajištění léčebných procedur dětských pacientů. Dále jsme významně podpořili kulturu a rozvoj mimoškolních aktivit mládeže v našem regionu. Jsme rádi, že můžeme pomáhat a dodržet slib, který jsme našim zákazníkům před lety dali, tedy dělit se o určitou část zisku s někým, kdo je v nouzi a zaslouží si naši pomoc.
V oblasti obchodu jsme své úsilí zaměřili na expanzi do zahraničí. V regionu Slovensko se nám podařilo navýšit prodeje téměř dvojnásobně. V regionu Maďarsko, kde jsme spustili prodej až ve druhé polovině roku 2019, jsme sice nedosáhli vytyčených obchodních cílů, ale naši prodejci realizovali řadu transakcí a na konci roku 2019 jsme mohli směle říci, že náš obchodní model je připravený pro Maďarské zákazníky. Celkové investice do expanze sice překročily 1 mil Kč, ale už k 31.12.2019 jsme mohli konstatovat, že provoz je vyvážený a zahraniční transakce neprodělávají.
Nyní se těšíme, co bude dál a doufáme, že letos budeme moci vstoupit do další země. Kam? Nechte se překvapit. Na tomto místě se to brzy dozvíte.
Rok 2020
Jak všichni víme, rok 2020 byl specifický kvůli pandemii viru Covid-19. Dopady pandemie jsme pocítili všichni osobně, ale nevyhnuly se ani naší firmě jako celku. Situace byla těžko předvídatelná, dynamicky se měnila poptávka ze strany firemních zákazníků kvůli home office, pak přišla na řadu poptávka po noteboocích kvůli distanční výuce. Běžná roční sezónnost přestala platit a byli jsme svědky obrovských výkyvů, které jsme museli operativně řešit. Ne vždy se nám poptávku povedlo pokrýt, což nás ale vedlo k přísnějšímu režimu a analyzování nákupů, což věříme, že bude do budoucna přinášet užitek.
Již v roce 2017 jsme psali na blog o tom, jak dezinfikujeme klávesnice notebooků. V době covidu nám proto stačilo jen drobné rozšíření již zavedených procesů, abychom zajistili maximální ochranu vašeho zdraví. Díky přísným hygienickým opatřením jsme mohli po celý rok standardně fungovat, aniž by byla celá firma uzavřena kvůli karanténě či pro nedostatek zdravých zaměstnanců.
Začátkem roku se nám podařilo uvést do provozu responzivní web, který lépe vypadá i funguje. Úskalí bylo opravdu hodně, ale s pomocí externích grafiků, kodérů a programátorů se práce povedla. Samotným nasazením webu však práce neskončila, stále je co vylepšovat a ladit. Důležité ale je, aby se vám web dobře používal a byl intuitivní a funkční i na mobilních zařízeních. V tom všem nastal oproti předchozí verzi webu značný pokrok.
Letos jsme již s větší smělostí vkročili na další trh, a to Rumunský. Využili jsme zkušenosti získané z Maďarska, díky kterým mohlo spuštění RO projektu proběhnout rychleji a hladčeji. To ale neznamená, že si nevyžádal pořádnou porci našeho času a úsilí. Projekt je stále v rané fázi, ale pomalu již zraje a věříme, že brzy ponese ovoce.
Loni jsme vás informovali o vývoji technologie, díky které dokážeme nabídnou kompletně české notebookové klávesnice bez přelepek, včetně podsvícených variant. Letos jsme technologii dovedli do produkční fáze a od července vám již garantujeme, že každý od nás zakoupený notebook bude mít zcela českou klávesnici bez přelepek. Plně lokalizované klávesnice včetně podsvícení jsme schopni nabízet i na všech zahraničních trzích, tedy SK, HU i RO. Řešení si vyžádalo investici více než 2 mil. Kč, ale věříme, že přínos pro vás je natolik velký, že to stálo za to.
I v roce 2020 jsme splnili svůj závazek přispět částí ze zisku na dobročinnou věc. Kvůli covidu jsme letos v dubnu nakoupili a rozdali kvalitní české respirátory v hodnotě více než 100 000 Kč. Ochranné pomůcky jsme darovali pediatrům, praktickým lékařům, seniorům, ale také rodinám s vážně nemocnými dětmi, které jsme finančně podpořili již v minulých letech. Děkujeme, že díky vám můžeme pomáhat tam, kde je to potřeba.
Rok 2021
Hned v lednu 2021 jsme pro vás spustili možnost doručení zásilky na odběrné místo GLS ParcelShop. Tuto možnost najdete v košíku při výběru přepravy. Požadavek na zavedení této služby vzešel z vašich námětů a připomínek, za které jsme moc rádi. Díky vaší zpětné vazbě se můžeme zlepšovat a nabízet nové možnosti, které by nás jinak nenapadly nebo bychom je nepokládali za důležité. Spuštění GLS ParcelShopu demonstruje, že vaše náměty na zlepšení nezůstávají bez odezvy.
Pro naši pozici na zahraničních trzích znamenal letošní rok mírný růst. Nehrnou se na nás desítky zahraničních objednávek denně, ale pozorujeme stabilní růst. Některé projekty na podporu prodejů neuspěly, ale bez zkoušení a investic to nejde. V celkovém součtu už dělají zahraniční objednávky nezanedbatelné procento našeho obratu, které pomohlo alespoň částečně kompenzovat globálně sníženou poptávku.
Asi vás nepřekvapí, že přepravci se k balíkům nechovají vždy tak, jak bychom rádi. Pro své extra odolné balení v nafukovacích vacích jsme už dobře známi a je super, že nás za to často chválí také zákazníci na Heuréce. Zaznamenali jsme ovšem stížnosti na ohnuté čelní plechy u serverů. Servery jsou masivní a těžké, a pokud přepravce nakloní balík špatným směrem, evidentně žádné množství vzduchových výplní nezabrání tomu, aby se část čelního panelu pod hmotností serveru ohnula. Proto jsme připravili speciální krabice na servery i na míru řezané výplně, které již poškozování při přepravě efektivně zabraňují.
V průběhu roku jste možná zaznamenali výrazné problémy s rychlostí našeho webu. Problém byl způsoben kombinací faktorů, které jsme museli postupně rozklíčovat a analyzovat. V posledním čtvrtletí se nám podařilo problém vyřešit a nyní již můžete nakupovat vcelku pohodlně rychle. Na další optimalizaci webu neustále pracujeme, protože prvků k vylepšení je stále víc než dost.
Dále jsme vylepšovali a ladili náš unikátní software pro kontrolu kvality zboží. Jde o vcelku drobné postupné změny, které zákazník nezaznamená, ale ve výsledku mají obrovský význam. Díky rychlému a optimalizovanému SW zvládáme rychleji naskladňovat nové zboží a vést přesnější evidenci každého kusu, což znamená, že je vám zboží dříve k dispozici a při dotazech vám můžeme poskytnou podrobnější informace.
Velké úsilí jsme letos věnovali servisu, kde pro vás zboží uvádíme do garantované kvality A+. Stále více notebooků, ale poslední dobou i počítačů, se nám daří shánět pouze v nedostačující kvalitě, a proto je nutné, aby stroje prodělaly několik servisních zásahů, než je pustíme do prodeje. To samozřejmě stojí čas i peníze. Revidovali jsme proto postupy, abychom zajistili stejnou nebo vyšší kvalitu s nižšími náklady. I malá úspora na kuse udělá při velkém objemu zboží významné částky, o které pak můžeme ponížit cenu zboží, abychom si udrželi cenovou konkurenceschopnost i při vyšší kvalitě produktů.
Ani v roce 2021 jsme nezapomněli na pomoc potřebným. Částku 138 750 Kč jsme rozdělili mezi projekty a osoby, které lidé z naší firmy osobně znají, a u kterých víme, že dar bude použit na konkrétní skutečné potřeby. Díky zde znovu patří vám, našim zákazníkům, kteří se k nám opakovaně vracíte.
Rok 2022
Hned na začátku roku 2022 jsme pro vás začali zdarma instalovat Windows 10 na všechny repasované počítače a notebooky. Zákazníci tak ušetří několik stovek korun na každém kusu za MAR licenci, a přitom dostanou legálně aktivovaný operační systém pomocí digitální licence. Na našem blogu si můžete přečíst podrobnější informace o předinstalaci Windows 10 zdarma.
Na webu jsme pro vás rozšířili funkčnost o podúčty a dodací adresy. Vícero zákazníků z jedné firmy díky tomu může snadno objednávat s vlastními přihlašovacími údaji a na předdefinované dodací adresy. Nákupy přitom zůstanou navázané na hlavní účet firmy, která má tak celkový přehled o všech objednávkách. Nové funkce podúčtů a dodacích adres popisujeme na blogu.
Velikým krokem bylo prodloužení základní záruky u veškerého sortimentu na 2 roky, a to bez příplatků. Výpočetní technice Dell v naší nabídce opravdu věříme a na spokojenosti zákazníků nám velmi záleží, proto jsme se pro prodloužení záruky rozhodli. Po celé 2 roky záruky platí naše garance vyřízení reklamace do druhého dne, přičemž za příplatek si stále můžete záruku prodloužit až na 4 roky. Více o prodloužení záruky na 2 roky se dočtete na blogu.
Nově jsme otevřeli sekci s příslušenstvím a komponentami, kde můžete nyní nakupovat originální produkty a díly Dell i jiných značek. Dříve šlo příslušenství nakupovat pouze společně s PC či notebookem, ale nyní si jej můžete pořídit i samostatně. Potřebujete baterii do notebooku Dell, grafickou kartu, nebo třeba jen klávesnici s myší? Nyní je můžete samostatně zakoupit v sekci Příslušenství a komponenty. Více informací najdete v článku o volně prodejném příslušenství Dell na našem blogu.
K dispozici jsou vám nově herní počítače Dell. Nešli jsme přitom cestou velmi drahé herní série Dell Alienware, ale raději jsme dali dohromady sestavy dle našeho uvážení a našich zkušeností. Výsledkem jsou repasované herní počítače, které jsou levné, ale přitom dostatečně výkonné pro hraní ve Full HD. Šlo nám o ideální poměr cenové dostupnosti a výkonu, proto jsme řešili i bottleneck a dávali dohromady sestavu, která bude opravdu fungovat. Na blogu se dočtete další informace o herních počítačích Dell.
U notebookových baterií jsme pro vás zvýšili minimální garanci výdrže na 1 hodinu. Baterie s nižší výdrží rovnou likvidujeme, takže i bez jakýchkoli příplatků se u našich notebooků můžete spolehnout na minimálně hodinovou výdrž. Rozšířili jsme také garance výdrže za příplatek, které najdete v konfigurátoru. Za několik stovek si tak můžete přikoupit garanci výdrže baterie až na 4,5 hodiny, což je podobná hodnota jako u nových baterií, jejichž ceny však jdou mnohdy až do tisíců korun. Více o nových garancích výdrže baterií najdete na našem blogu.
Sekci Výprodej, která byla dříve vyhrazena jen vybraným zákazníkům, jsme zpřístupnili všem. Ve výprodeji je totiž více zboží, než kolik byla vyhrazená skupina zákazníků schopna odebírat. Všichni si tak nyní mohou koupit výprodejovou techniku s drobnou vadou za velmi zajímavé peníze. Vždy aktuální nabídku i podmínky výprodeje najdete přímo v sekci Výprodej.
Do sortimentu pro vás nově zařazujeme monitory Dell s úhlopříčkou 27". V moderních kancelářích se tato větší úhlopříčka pomalu stává novým standardem a díky repasu si velké kvalitní monitory mohou dovolit i menší a střední firmy. Dále jsme k tiskárnám čárových kódů přidali i bezdrátové čtečky čárových a QR kódů značky Zebra. Nabídku průběžně rozšiřujeme a optimalizujeme se zaměřením především na firemní zákazníky.
Náš tým jsme posílili o dalšího prodejce pro obsluhu infolinky, abychom všem zákazníkům byli schopni poskytnout rychlou a kvalitní podporu. Víme, že vyřízení objednávek ještě tentýž den a okamžité reakce na požadavky jsou pro vás důležité, a proto jsou důležité i pro nás a neváháme do jejich zajištění investovat. Nově máme v týmu také obchodníka, který se individuálně věnuje větším zákazníkům a řeší potřeby a požadavky partnerů v dealerském programu. Chceme vám být vždy na blízku a k dispozici, kdykoli budete potřebovat.
V průběhu roku jsme také intenzivně pracovali na nové verzi e-shopu, na kterou se můžete těšit v prvním pololetí roku 2023. Většina prvků a designu zůstane zachována, ale web poběží rychleji a bude mít lépe optimalizovanou mobilní verzi. Zároveň se nám tím odemknou možnosti pro další individuální úpravy a nové funkce, které pro vás chystáme.
Rok 2022 byl plný zvratů a nejistot, kdy po covidové krizi přišla válka na Ukrajině, energetická krize a nevídaná inflace. Ale přes to všechno jsme zde stále pro vás, připraveni nabídnout poctivě repasovanou techniku Dell za rozumné ceny. Svou pozici na trhu jsme obhájili a upevnili, a vy tak můžete s jistotou vědět, že v Technimaxu najdete stabilního dodavatele a partnera pro repasovanou výpočetní techniku v té nejvyšší kvalitě.
Rok 2023
V první polovině roku 2023 jsme konečně nasadili novou verzi e-shopu, která je přibližně o 57 % rychlejší, než byla předchozí verze. Záměrem bylo zlepšení uživatelského zážitku při nakupování, což věříme, že se podařilo. Dřívější zdlouhavé načítání produktů a čekání na aplikaci filtru jsou minulostí. Úpravou prošla také mobilní verze e-shopu, kde jsme udělali zásadnější změny zobrazení i rozložení prvků. Můžete tak nakupovat rychle a pohodlně, ať už jste v práci, doma či na cestách.
Po dlouhém rozvažování a zkoumání problematiky jsme do nabídky zařadili druhotné licence kancelářského balíku MS Office 2019 a 2021. Ač jsme výběrem a prověřováním nejvhodnějšího dodavatele strávili opravdu hodně času, nevyhnuly se nám jisté obtíže s jednou ze čtyř nabízených variant. Tu jsme nakonec zcela přestali nabízet a nyní jsou vám k dispozici 3 druhy druhotných licencí Office, které spolehlivě fungují a jsou bezproblémové. Ty si můžete přikoupit jak u zboží v konfigurátoru, tak i samostatně jakožto příslušenství. Pro případy samostatného zakoupení licence bez dalšího zboží jsme přidali druh přepravy "zaslání e-mailem", za což samozřejmě neúčtujeme žádný poplatek.
V září 2023 jsme oslavili výročí 20 let od založení firmy Technimax. Díky vaší přízni a zálibě v kvalitních počítačích a noteboocích značky Dell jsme přežili i mnohé krize a můžeme vám stále nabízet repasovanou výpočetní techniku v top kvalitě. Celé září jsme ke zboží rozdávali spousty bonusů a těšíme se na to, co přinese příštích 20 let.
V roce 2022 jsme prodloužili garanci minimální výdrže notebookových baterií z 30 minut na 1 hodinu. Na dnešní poměry se nám to ale zdálo stále dost málo, a tak jsme se v říjnu 2023 rozhodli k zásadní změně. Nově tak najdete u každého notebooku napsanou minimální výdrž baterie, která se pohybuje od 1 až do 7 hodin – a to je základní výdrž, za kterou nic nepřiplácíte. Obvykle platí, že čím novější model, tím delší výdrž. Podle minimální výdrže baterie lze notebooky i filtrovat, takže pokud je to pro vás zásadní hodnota, můžete si snadno vybrat. Všechny garance delší výdrže za příplatek v konfigurátoru jsme pak upravili, takže pokud má například notebook základní garanci 4 hodiny a vy si přes konfigurátor přikoupíte garanci výdrže 6,5 hodin, bude vás stát stejně co dříve stávala garance na 3,5 hodiny. Pro nás to znamená práci a náklady navíc, ale věříme, že když už si pořizujete kvalitní značkový notebook Dell, zasloužíte si k němu i pořádnou baterii.
Na oficiálně podporované počítače a notebooky jsme začali automaticky instalovat Windows 11. Jedenáctky už dávno nejsou novinkou se spoustou bugů, ale jde o solidní systém, který již plošně používají i mnohé velké instituce a podniky. Většina našich zákazníků je ráda, že dostane PC rovnou s nainstalovaným Windows 11, ale pokud vyloženě nechcete, máte možnost si v konfigurátoru bezplatně zvolit instalaci Windows 10. Každému vyhovuje něco jiného a záleží jen na vás, čemu dáváte přednost. My vám chceme dodat to, co potřebujete, aniž byste za to museli platit zbytečné poplatky navíc.
Děkujeme vám za důvěru, kterou projevujete každým svým nákupem u nás. Těší nás všechny ověřené recenze na Heurece, kde jsme po většinu roku 2023 měli nejvyšší možné hodnocení 100 %. Zákaznická spokojenost je pro nás klíčová a je nezbytným základem pro to, aby naše spolupráce s každým stávajícím i novým zákazníkem mohla v následujících letech dále vzkvétat.
A co dál?
Nechte se překvapit, máme toho připraveno ještě opravdu hodně :)
Spolupráce
Chcete se stát součástí našeho týmu a mít účast na dalším směřování a vývoji firmy? Můžete to udělat dvojím způsobem – buď se podívat na volné pozice a zaslat nám svůj životopis, nebo se zaregistrovat a stát se našim obchodním partnerem či zákazníkem. Tak jako tak budete mít vliv na naši budoucnost.