Uživatel: Nepřihlášený
Hlavní strana / FAQ - Často kladené dotazy

FAQ - Často kladené dotazy

Máte dotaz a chcete rychle odpověď? Můžete nám zavolat nebo napsat. Garantujeme rychlou odpověď. Můžete také najít odpověď mezi často kladenými dotazy. Na uvedených konkrétních příkladech tak můžete poznat obecně platné reakce, kterých se od nás dočkáte.

Technické dotazy na zboží

  • Mohu na sestavě AIO vyměnit monitor za větší? Ano, držák je konstruován na LCD monitory se standardem VESA 100 mm o úhlopříčce 15" až 24". Přepínačem na stojanu nastavíte jen požadovanou velikost.
  • Přidal jsem si do počítače OptiPlex 780 paměti RAM vyšší rychlosti, ale nefungují. Co mám dělat? Moduly operační paměti musejí být kompatibilní se základní deskou počítače, chipsetem, a pokud je jich více, tak i se sebou vzájemně. Nejjistějším řešením je objednat si rozšíření operační paměti přímo od nás při koupi počítače. Funkčnost a kompatibilita celé sady pamětí bude zaručena.
  • Chtěl bych koupit notebook Latitude E6420, ale s větší pamětí a diskem. Kolik by to stálo? U každého podporovaného produktu najdete konfigurátor, ve kterém si můžete přikoupit rozšíření operační paměti, výměnu pevného disku, prodloužení záruky a mnoho dalších užitečných rozšíření. Cenu každé přikoupené položky vidíte hned vedle v pravém sloupci a ihned po vybrání se vám také přepočítá celková cena objednávky.
  • Máte notebook Latitude E6420 nebo E6430 s podsvícenou klávesnicí? Notebooky Dell Latitude běžně podsvícené klávesnice nemívají. U vybraných modelů nabízíme možnost podsvícenou klávesnici dokoupit přes konfigurátor, ale pokud tuto možnost nenacházíte, pak podsvícené klávesnice nemáme. Pokud si nejste jisti, kontaktujte nás na naší infolince.
  • Latitude E6520 již předinstalovaný Windows? U každého počítače a notebooku najdete ve spodní části v záložce parametrů položku "Předinstalace OS", jejíž hodnota je buď "ano" nebo "ne". Ještě snadněji to poznáte hned z názvu produktu – pokud je v něm uvedeno "COA štítek", systém není předinstalován. Pokud je v názvu "licence Windows", pak je operační systém již předinstalován.
  • Co znamená "COA štítek Windows" v názvu počítače? Na počítači je nalepen COA štítek s verzí operačního systému a s produktovým klíčem. Tento značí, jaký systém byl na stroji původně používán a pod jakou licencí. Obvykle je možné nainstalovat si operační systém ve stejné verzi a aktivovat jej klíčem ze štítku, avšak to už záleží pouze na vás a sami si musíte obstarat i potřebnou verzi systému. My doporučujeme zakoupit počítač přímo s licencí a předinstalací, nebo si u stroje s COA štítkem přikoupit licenci s předinstalací skrze náš konfigurátor.
  • Právě mi od vás přišel Latitude E6430 a OptiPlex 790 USFF, ale ani na jednom z nich nevidím COA štítek, přestože by měl být na obou. Kde štítky najdu? U notebooků se štítky obvykle nacházejí pod baterií, zkuste tedy z vypnutého notebooku baterii vyjmout a podívat se pod ni. Počítače Dell OptiPlex v provedení USFF mají v zadní horní části plastové poutko. Když za něj potáhnete směrem od počítače, vysune se malá karta, na které je štítek nalepen.
  • Koupil jsem u vás repasovaný notebook s licencí na Windows 7, ale ukradli mi ho. Když si od vás koupím nový notebook, budu moc použít předchozí licenci? Je nám líto, ale licence se váže na konkrétní stroj, na který při instalaci také lepíme nový licenční štítek. S novým notebookem bude tedy potřeba zakoupit i novou licenci.

  • Jsou notebooky Latitude E6420 v dobrém stavu? Zboží je repasované, takže s možností výskytu drobných škrábanců a oděrek je potřeba počítat. Nicméně stroje čistíme, testujeme a věříme jim natolik, že k nim nabízíme možnost rozšíření záruky až na 37 měsíců. Jejich stav si před koupí můžete zkontrolovat a sami otestovat u nás na prodejně, případně můžete zakoupené zboží do 14ti dnů vrátit bez udání důvodu. Prodávat zboží v dobrém stavu je naší prioritou. Pokud budete mít zájem, kontaktujte nás, konkrétní kus vám nafotíme.
  • Má monitor Dell UltraSharp U2410 DisplayPort? Výčet konektorů najdete v oficiální dokumentaci produktu, kterou najdete ve formátu PDF pod záložkou "Dokumenty". Konektory jsou dále uvedeny v parametrech pod "Typ vstupního konektoru". Obvykle je zle vidět také na produktových fotografiích.

Zobrazit více

Dostupnost zboží

  • Budete ještě někdy mít notebooky Latitude E6410? Jestliže již nenabízíme zboží, které jsme měli v několika minulých měsících, je velmi pravděpodobné, že se pouze vyprodaly momentální skladové zásoby, ale v budoucnu zboží ještě bude. Konkrétně E6410 už ale naskladňovat nebudeme. Nahrazuji je novější stroje... Tyto stroje už naskladňovat nebudeme. Nahrazují je stroje Latitude E6420 a E6430.
  • Nemáte náhodou ještě jeden Latitude E6230? Na e-shopu ho nevidím, ale kdybyste ho náhodou měli někde na skladě, byl bych rád. Pokud u zboží nemáme na našem e-shopu uvedenou dostupnost skladem, pak zboží opravdu nemáme. Za zeptání nic nedáte, ale vězte, že vše, co nabízíme k prodeji, najdete na našem e-shopu.
  • Jste schopni sehnat 10 tiskáren HP LaserJet M4345? Na vyžádání jsme obvykle schopni sehnat požadované specifické zboží ve větším množství, ale je k tomu potřeba individuální domluva. Konkrétní požadavek prosím napište na info@technimax.cz
  • Potřeboval bych pro školu 40 stejných počítačů typu OptiPlex 780. Máte jich tolik? U každého produktu můžete vidět, kolik kusů máme přibližně skladem, například více jak 20 ks, více jak 50 ks,... Pokud je u položky "skladová dostupnost" uvedeno pouze "1 až 5", může to značit dvě možnosti – buď máme skladem méně než 5 kusů, nebo se jedná o nové zboží, jehož skladová dostupnost ještě nebyla aktualizována. Aktualizaci počtu kusů lze v takovém případě očekávat v nejbližších hodinách. Potřebujete více kusů, než je momentálně skladem? Kontaktujte nás.
  • Vyhlídl jsem si u vás pěkný 19" LCD monitor, ale teď už ho na webu nevidím. Jaká byla prosím jeho cena? Cenu položek, které již nemáme skladem, vám na vyžádání můžeme sdělit, ale je potřeba upozornit, že i pokud stejný druh zboží někdy příště naskladníme, může být prodáván za cenu mírně odlišnou. Vše záleží na podmínkách nákupu a dalších interních faktorech.
  • Chtěl bych si objednat počítač OptiPlex a k tomu ještě lištu s reproduktory pro monitor Dell. Monitor jsem koupil u jiného dodavatele, který toto příslušenství nemá skladem. Lištu s reproduktory u vás vidím jen v konfigurátoru u monitorů, ale samostatně jsem ji u vás nenašel. Proč ji u vás není možné objednat samostatně? Ano, toto značkové příslušenství skutečně samostatně neprodáváme. Tento typ příslušenství je na trhu k dispozici v omezené míře a je velmi obtížné zajistit, abychom ho pro vás měli stále k dispozici. Našim cílem není na těchto produktech vydělávat, ale poskytnout vám komplexní řešení bez kompromisů. Navrhujeme pro vás dodávku jako celek, tedy komplet včetně značkového příslušenství, což považujeme na úrovni značkové repasované techniky jako mimořádnou službu, v ČR do značné míry unikátní. Pokud jste však u nás dříve zakoupil monitor, sdělte nám prosím jeho výrobní číslo. Výrobním číslem nemyslíme service tag přidělený výrobcem, ale číslo, které najdete na našem bezpečnostním VOID štítku spolu s katalogovým označením. Informaci prověříme a jistě najdeme společně nějaké řešení ohledně dodávky reproduktorů Dell.

Zobrazit více

Objednávky a jejich vyřízení

  • Vidím, že má objednávka je již vyřízena, ale vzpomněl jsem si, že bych ji chtěl ještě upravit. Mohu? Objednávku, kterou jsme ještě neexpedovali, můžeme upravit dle požadavků zákazníka, a to přibližně do 14:30. Poté již nemusíme úpravy objednávky stihnout před příjezdem přepravce a odvezením zásilky.
  • Právě vytvářím objednávku a chtěl bych si počítač osobně vyzvednout. Kde máte odběrná místa? Objednávku si můžete vyzvednout na naší prodejně v Šumperku. Další odběrná místa v současnosti nemáme. Pokud máte obavu, že vám zboží nebude vyhovovat, není to na místě. Všechno zakoupené zboží můžete bez udání důvodu vrátit ve lhůtě 14ti dnů, což platí i pro firemní zákazníky.
  • Odeslal jsem objednávku, ale následně jsem si všiml, že jsem v ní udělal chybu. Mám ji poslat znovu nebo ji upravíte? Pokud jste si chyby všimli ihned po odeslání, můžete objednávku poslat znovu a do poznámky k ní napsat, že předchozí objednávka byla chybná a rušíte ji. Jestliže jste na chybu přišli až později, zavolejte nám prosím na číslo 777 452 452 a domluvte se individuálně s naším prodejcem. Objednávku společně upravíme.

  • Poslali jste mi zálohovou fakturu, ale nevidím na ní rozepsanou DPH. Jste plátci DPH? Ano, DPH odvádíme. Na zálohové faktuře je pouze celková částka, podrobněji rozepsaný rozpočet DPH najdete až na finální faktuře, kterou dostanete po zaplacení zboží.
  • Můžete mi zařídit dealerský účet? Potřeboval bych na něj objednat ještě dnes. Ano, pokud budete nakupovat za účelem dalšího prodeje na firmu a uvedete své IČO a DIČ, můžeme vám dealerský účet ihned založit. Pro rychlejší vyřízení žádosti nám po jejím odeslání zavolejte.
  • Do kdy musím nejpozději objednat, aby mi monitor přišel do pátku? Pokud objednáte v pracovní den do 15:00, garantujeme dodání následující pracovní den. Pokud objednáte v pracovní den po 15:00, zboží dorazí o den později.
  • Chystám se objednat Precision T7500, ale ta cena je příliš vysoká. Nešlo by z ní ještě pár stovek ubrat? Pak bych ho určitě vzal. Ceny jsou nastaveny dle našich vnitřních norem a o jejich úpravě může rozhodnout jen vedoucí, nikoliv prodejci. Obvykle jsme schopni nabídnout slevu až při odběru většího počtu kusů.
  • Odkoupíte můj starý počítač? Dostanu slevu na nákup repasovaného počítače, pokud vám zašlu svůj starý? Odpověď na obě otázky je záporná. Staré počítače ani komponenty od jednotlivců nevykupujeme. Specializujeme se na značku Dell a díky velkému objemu zboží od velkododavatelů disponujeme dostatečnou zásobou kompatibilních náhradních dílů.
  • Máte tu pěkný server PowerEdge R710, ale je dost drahý. Mohli bychom ho koupit na splátky? Splátkový prodej v současné době nenabízíme. Můžeme vám vyjít vstříc tím, že vybraný produkt rezervujeme na vaše jméno, aby ho někdo jiný nekoupil dříve, než obstaráte potřebné finance. Maximální délka rezervace je jeden týden.
  • Chtěl bych koupit Precision T3500, ale mám své pevné disky a paměti RAM ze starého počítače, takže je nepotřebuji. Můžete HDD a RAM z objednávaného počítače vyndat a prodat mi ho se slevou? Nikoli. Při objednávce můžete do poznámky připsat konkrétní požadavky, například že v počítači nechcete původní operační paměť, avšak cena zůstane stejná. Vylepšení sestavy lze nastavit u produktu v záložce "Konfigurace", kde se vám přepočítá i koncová cena. Další specifičtější úpravy mimo možností v konfigurátoru nenabízíme.
  • Objednal jsem si špatný notebook, mohu ho vrátit? Objednal bych jiný. Ano, zakoupené zboží máte právo do 14 dní vrátit. My vám následně vypíšeme dobropis a vrátíme peníze. Zboží prosím zašlete zpět k nám s vyplněným reklamačním protokolem, na kterém uveďte, že vám zakoupený kus nevyhovoval. To platí i pro firemní zákazníky.
  • Chtěl bych si u Vás objednat nový notebook, jaké metody plateb mi můžete nabídnout? Platbu můžete provést několika způsoby, hotovostí přímo na prodejně, dobírkou (s příplatkem 30 Kč bez DPH), kartou online, zálohovou fakturou a v případě že jste registrovaný obchodník s rámcovou smlouvou, můžete zaplatit převodním příkazem se splatností 7 dní.
  • Jakou si určujete cenu za dopravu a kdy dostanu dopravu zdarma ? Cena za doručení na vaši adresu je za celou objednávku pouze 150 Kč bez DPH, je konečná a obsahuje již cenu za balné a standardní pojištění. Nic dalšího nepřiplácíte (mimo platby dobírkou, kde je doplatek 30 Kč bez DPH). Při objednávce nad 10 000 Kč bez DPH je přepravné i doběrečné zdarma. Více informaci naleznete zde.

Zobrazit více

Kamenná prodejna a osobní vyzvednutí

  • Máte kamenný obchod, kam bych si mohl přijít vybrat? Ano, naše prodejna se nachází v Šumperku. Rádi vás zde uvítáme a poradíme vám při výběru repasované výpočetní techniky. Konkrétní kus, o který máte zájem, si zde můžete nezávazně prohlédnout a vyzkoušet.
  • Kdy nejdříve se mohu stavit k vám na prodejnu? Provozní doba je každý všední den od 8:00 do 16:30. Během této doby jsme vám k dispozici na prodejně, ale také telefonu, e-mailu i online chatu.

Zobrazit více

Reklamace zboží a pozáruční opravy

  • Asi půl roku po zakoupení mi zkolaboval operační systém na notebooku, který byl od vás předinstalován. K notebooku jsem nedostal instalační médium, jak mám problém řešit? Pokud si u nás zakoupíte stroj s předinstalovaným OS bez instalačního média, doporučujeme vám vytvořit si co nejdříve zálohu systému na vlastní médium. Díky této záloze si budete moci později systém sami přeinstalovat, a to i po vypršení záruky. Jestliže je notebook stále v záruce, můžete nám jej poslat nebo přivést na přeinstalaci.
  • Posílám vám na reklamaci OptiPlex 790, závada bude nejspíše v paměti RAM. Hlavně prosím opatrně na pevný disk, mám tam důležitá data. Pokud víte, že závada se netýká pevného disku, můžete jej vyndat, nechat v bezpečí doma a PC zaslat na reklamaci bez HDD. Data doporučujeme zálohovat jak před odesíláním na reklamaci, tak i pravidelně při běžném používání. O jejich důvěrnost se u nás nemusíte obávat, během oprav s vašimi daty nijak nepracujeme.
  • Opravíte mi OptiPlex 780 na počkání, když vám ho přinesu na prodejnu? Předem nejsme schopni říci, jak dlouho bude oprava trvat, záleží vždy na konkrétním problému. Abychom měli čas na diagnostiku a řešení závady, je lepší nám počítač poslat nebo přivést a my vás budeme kontaktovat, jakmile bude záležitost vyřízena. Pokud ale na tomto řešení budete trvat, můžete si na vyřízení opravy počkat. Tato služba je zdarma a je k ní i malé občerstvení po dobu čekání.
  • Přestal mi fungovat OptiPlex 755, ale v záruce už není. Mohu vám ho poslat na opravu? Ano, na produkty, které u nás byly zakoupeny, nabízíme i pozáruční servis. V takovém případě si za opravu účtujeme pouze cenu náhradního dílu. Servisní práce je zdarma.
  • Za poslední roky jsem od vás kupoval více počítačů a jeden z nich se mi teď pokazil. Můžete mi zjistit, jestli je ještě v záruce? Každý kus výpočetní techniky od nás má na sobě nalepen stříbrný VOID štítek s čárovými kódy. Jeho odlepením zaniká nárok na uplatnění záruky. Na stejném štítku naleznete také výrobní číslo produktu. Podle něj vám rádi dohledáme, kdy bylo zboží kupováno a do kdy je u nás v záruce.
  • Když si do notebooku, který jsem u vás před měsícem kupoval, dám SSD disk, přijdu touto úpravou o záruku? Ne, otevřením počítače a výměnou komponent u nás záruku neztrácíte. Nadále však platí, že se záruka vztahuje jen na HW zakoupený od nás. Pokud si například v počítači vyměníte pevný disk za nový, který vám po chvíli přestane fungovat, nebudeme vám moct tento nový rozbitý disk vyreklamovat. Jestliže však do počítače poté znovu vrátíte původní disk od nás a i ten přestane pracovat, pak proběhne reklamace bez problémů.
  • Zakoupený počítač přestal fungovat. Máme na něm firemní účetnictví a potřebujeme zpracovávat mzdy. Když vám počítač pošleme, kdy ho budeme mít opravený? Čekat měsíc, jak ukládá zákon, nemůžeme! Ano, to je pochopitelné, a proto garantujeme vyřízení všech reklamací nejpozději do pěti pracovních dnů. Na nás se můžete spolehnout.

Zobrazit více

Tento web používá soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.