Není všechno zlato, co se třpytí

Není všechno zlato, co se třpytí


Jistě jste při nákupu auta řešili otázku, kterou značku si pořídit. Někdo uznává pouze Škodovky, jiný Hyundai, další zase německá auta. Do toho vstupuje otázka, zda pořídit zcela nové, krátce ojeté nebo starší auto, které je cenově dostupnější. Asi se shodneme, že pro každého je zajímavé jiné řešení. Jiné preference má člověk, který využívá auto jen na cestování do práce a jiné člověk, který s ním obchodně najezdí tisíce km každý měsíc po celé Evropě.

V roce 2014 vyšel zajímavý článek na portále auto.cz o záruce na různé značky aut. Je pravděpodobné, že některé informace v tomto článku nejsou již aktuální, ale současně je jisté, že mezi značkami jsou velké rozdíly. Cílem tohoto sdělení není napsat, která značka je nejlepší a která nejhorší, ale jen poukázat na informace, které nejsou na první pohled patrné. Tedy, že délka záruky není vždy to nejdůležitější.

Obvyklá perfektní záruka s háčkem

Je potřeba zjišťovat, na co se záruka nevztahuje a jak záruku dodavatel řeší. Jako příklad lze uvést prémiovou značku Mercedes, která prezentovala záruku na prorezavění karoserie 30 let. Zkušenosti a malé písmo v obchodních podmínkách vám řekne, že se tato záruka vztahuje pouze na prorezavění zevnitř :). To pochopitelně zcela mění situaci.

Proto doporučujeme při výběru dodavatele jakýchkoliv dražších produktů sledovat podmínky záruky, a hlavně se ptát, co vám dodavatel skutečně garantuje. Spoléhat se na prohlášení „99 % řešíme do 10ti dnů,“ nebo „naprostou většinu reklamací uznáváme,“ je problematické. Až vám přestane fungovat notebook a vy ho budete urgentně potřebovat, nechcete slyšet hlášku: „Běžně to opravíme do 10ti dnů, ale zrovna tady je to výjimečná situace…“ Toho se nenajíte, a proto se ptejte svého dodavatele, co vám skutečně garantuje.

Jdeme na to jinak

My jsme si tuto otázku položili už před několika lety. Místo běžných alibistických obchodních podmínek, na které se prodejce odkazuje v případě nespokojenosti zákazníka, jsme vytvořili přátelské obchodní podmínky a zavedli další garance, kterými se zavazujeme pracovat pro vás. Nevytváříme taková prohlášení proto, abychom splnili zákonné podmínky nebo na ně odkazovali zákazníky, prostě těmito dokumenty jen nastavujeme velmi přísné standardy naší práce.

Vždyť kdo vám v dnešní době dokáže garantovat vyřízení vaší reklamace následující pracovní den? U repasované techniky nikdo. U nové techniky je tato služba v ceně drahých modelů nebo za příplatek. Pokud si ale prostudujete podmínky NBD u výrobce Dell, zjistíte, že například „pokud náhradní díl není dostupný v ČR, může vyřízení reklamace trvat déle…“.

Jak se říká: „Není všechno zlato, co se třpytí.“ Vybírejte s rozumem a spolehněte se na zavedené a spolehlivé partnery, kteří vám důležité věci GARANTUJÍ.