Čtyři základní spotřebitelská práva

Čtyři základní spotřebitelská práva

Dnes je den spotřebitelských práv, jejichž základ údajně položil již v roce 1962 prezident J. F. Kennedy. Tehdy šlo o 4 základní body:

  • právo na bezpečnost výrobků a služeb
  • právo na informace
  • právo na výběr (tzv. právo volby)
  • právo být slyšen (což se týká hlavně reklamací)

Jak je to u nás

Jak dobře víte, nám nejde o naplnění zavedených standardů, ale snažíme se jít mnohem dál. Jdeme směrem k vám, vstříc vašim požadavkům, potřebám i vašemu pohodlí, abyste starosti s technikou mohli nechat na nás a sami se věnovat své práci.

Co se týče čtyř výše uvedených bodů, můžeme k nim snadno přiřadit některé z našich článků, které ukazují, jak k problematice přistupujeme:

Máte stále pochyby o našem přístupu či kvalitě zboží? Pak se neváhejte podívat na Heureku a přečíst si recenze zákazníků, kteří u nás nakoupili. Všech vašich ohlasů si vážíme a jsme za ně rádi.

Recenze na Heurece Přátelské obchodní podmínky